شناسهٔ خبر: 66771169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهادت آیت الله رئیسی مسیر و الگوی جدیدی برای خدمت به مردم

امام جمعه موقت اهواز گفت: شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی نمایانگر مسیر و الگوی جدیدی برای خدمت به مردم و ملت ایران است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی امروز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم شهادت آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیات همراه که در مصلی اهواز برگزار شد، گفت: آیت الله رئیسی یک مکتب و نقشه راهی برای مسئولان کشور است که اگر به درستی اجرا شد پرچم جمهوری اسلامی در سطح جهان به اهتزاز در می‌آید.
 
وی افزود: نباید تصور کرد که امروز در مجلس ختم آیت الله رییسی هستیم بلکه با شهادت وی، مسیر و الگوی جدیدی برای خدمت رسانی به مردم نمایان شد.
 
حجت الاسلام حاجتی ادامه داد: اگرچه امروز از نبود آیت الله رییسی بسیار ناراحت هستیم، اما به هیچ وجه نگران امروز و فردای نظام جمهوری اسلامی نیستیم و به خوبی رهبر معظم انقلاب این موضوع را بیان کردند.
 
امام جمعه موقت اهواز اصلی‌ترین دلیل دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی را عدم اداره امور بشری دانست و اضافه کرد: این مملکت صاحب دارد و سایه آن بر سر تمام آزادی‌خواهان جهان است.
 
وی می‌گوید: مسئولان کشور باید طبق نقشه راه امام حرکت کنند و همانند آیت الله رییسی خدمتگزار مردم باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی گفت: آیت الله رییسی در دل سازمان ملل عکس حاج قاسم را بالا برده و از قرآن کریم دفاع کرد همچنین برای آبادانی کشور شبانه روز تلاش می‌کرد. دشمنان این انقلاب بدانند که شهادت آیت الله رییسی راه را برای ورود مدیران جهادی باز کرده است.
 
وی افزود: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عهد ولایت فقیه نه تنها وجبی از خاک این کشور به بیگانگان واگذار نشد بلکه بسیاری از قدرت‌های جهان را مورد اصابت موشک قرار داد.
 
حجت الاسلام حاجتی ادامه داد: سید ابراهیم رییسی امروز الگویی کارآمد در پیش روی کارگزاران جهان اسلام است و قطعا در آینده الگوی آیت الله رییسی کارساز خواهد بود.
 
بر اساس این گزارش رییس جمهور کشورمان روز گذشته (یک‌شنبه ۳۰ خرداد ماه) برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود که در مسیر بازگشت بالگرد حامل وی و همراهانش در جنگل دیزمار در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شده و در منطقه کوهستانی شمال غربی ایران به شهادت رسید.
 
آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان رییس جمهور در این بالگرد از شهدای این حادثه بودند.

نظر شما