شناسهٔ خبر: 66769766 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تجمع دانشگاهیان علامه طباطبایی(ره) در سوگ شهادت رییس‌جمهور خدمتگزار ملت

دانشجویان و اساتید دانشگاه علامه طباطبایی(ره) با تجمع در مقبره شهدای دانشگاه، در سوگ شهادت رییس‌جمهور به عزا نشستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و اساتید دانشگاه علامه طباطبایی(ره) با تجمع در مقبره شهدای دانشگاه، در سوگ شهادت رییس‌جمهور به عزا نشستند.

 

متن بیانیه قرائت شده توسط بسیج دانشجویی در این تجمع به شرح زیر است:

 

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون

شهادت هنر مردان خداست آنان که به جهاد برخواستند و در حال جهاد نیز خدا را ملاقات کردند.

 

بی شک شهادت خادم الرضا، سید عزیز ما اثبات حقانیت مسیری بود که خدمت به مستضعفان را الگوی خود قرار می‌داد به راستی سید محرومان شهید محرومان شد. جایی که فرماندار به چشم خود ندیده بود شهیدِ جمهور ایران را در آغوش گرفت، مرگ در بستر و انفعال و سکون در مقام شهید عزیز مانبود، سید محرومین در آغوش پابرهنگان درگذشت، رییسی خستگی نمی‌شناخت.

اندوه عظیم ملت ایران و این حادثه ناگوار برگ تلخی بر تاریخ جمهوری اسلامی خواهد بود. اما انقلاب جریان دارد و فقدان جگرسوز شهدای جاویدمان امید ما به ادامه این جهاد ابدی را همچنان استوار خواهد داشت. شهادت یاران بار دیگر اثرات لقمه حرام را بر همگان آشکار کرد. این شهادت عزتمندانه مشت محکمی بر دهان کسانی بود که شهید عزیز ما را به طعنه سید محرومان صدا میکردند، در حالی که او در پایان جان خود را در مسیر خدمت به جمهور فدا کرد. ۱۳ دی یا ۳۱ اردیبهشت، عزای عمومی ملت ایران چیزی جز سزای خدمت و اخلاص به شهدای عزیزمان نبود.

در سایه توجهات، ولی عصر و رهبری پیرفرزانه انقلاب این جمهوری اسلامی‌ست که زنده است، شهید می‌دهد و از غزه تا ایران را به یُمن جوشش خون مردان خود زنده نگاه می‌دارد. مادامی که انقلاب اسلامی عزیز ما برپاست؛ خدمت، جهاد و سیاست از دوام نخواهد ایستاد. آقای رییسی ما از یاد نخواهیم برد که از مبارزه با فساد گفتید، از فقر و محرومیت گفتید و از مردم دفاع کردید، از یاد نمی‌بریم که قرآن در دست گرفتید و حامی کلام الله در پیشگاه جهانیان شدید
از یاد نمی‌بریم که در این سکوت بزدلانه سران کشور‌های عربی از غزه گفتید.

آقای رییسی راه شما، دستاورد‌های شما و منش شما ادامه خواهد یافت.

نظر شما