شناسهٔ خبر: 66769260 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نصری، حقوقدان بین الملل: نمایش «وحدت ملی» یکی از ویژگی‌های ذاتی ایران در برابر بحران‌هاست/ همین علت پیام‌های تسلیتی است که از «ناتو» گرفته تا «مسکو» به سوی ایران گسیل می‌شود/ ثبات را در این منطقه بی‌ثبات و جنگ‌زده قدر بدانیم

رضا نصری حقوقدان بین الملل نوشت: بروز و نمایش این «وحدت ملی» - که یکی از ویژگی‌های ذاتی ایران در برابر بحران‌هاست - علت این پیام‌های تسلیتی است که از «ناتو» گرفته تا «مسکو» به سوی ایران گسیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ رضا نصری با اشاره به شهادت رئیس جمهوری، وزیر خارجه و هیئت همراهشان نوشت:

اگر این فاجعه در خیلی از کشورهای دیگر اتفاق می‌افتاد، احتمالا آن کشور و مردمش آینده‌ای نامعلوم و تاریک در پیش ‌می‌داشتند. در ایران نخبگان و جریان‌های رقیب سیاسی به همدلی نشستند، وحدت مردم تحکیم شد و انتقال قدرت از طریق «صندوق رأی» صورت خواهد گرفت. 

بروز و نمایش این «وحدت ملی» - که یکی از ویژگی‌های ذاتی ایران در برابر بحران‌هاست - علت این پیام‌های تسلیتی است که از «ناتو» گرفته تا «مسکو» به سوی ایران گسیل می‌شود. 

این ثبات را در این منطقه بی‌ثبات و جنگ‌زده قدر بدانیم و در جهت تحکیم عامل اصلی آن - یعنی «همبستگی و وحدت ملی» - گام برداریم. این ‌وحدت و همبستگی هرچه فراگیرتر، آینده ایران روشن‌تر خواهد شد.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما