شناسهٔ خبر: 66768639 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس جمهور شهید، همواره برای آب و نان مردم و رضایت خدا دغدغه داشت

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: رئیس جمهور شهید ما همواره برای آب و نان مردم، مسئولیت پذیری، رضایت مردم، خدا و ولی فقیه دغدغه داشت.

صاحب‌خبر -

رئیس جمهور شهید، همواره برای آب و نان مردم و رضایت خدا دغدغه داشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در محفل قرآنی یادمان شهدای خدمت و اختتامیه نخستین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی که امروز در ورزشگاه شیرودی برگزار شد، با عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور کشورمان، آیت‌الله آل هاشم و دکتر عبدالهیان و هیئت همراه ایشان اظهار کرد: شهیدان ما آرمانی مشترک دارند و آن عمل به فرمان خدا و رضایتمندی حق است.

وی ادامه داد: شهیدان ما مورد کرامت واقعند و در جنات برزخی هستند و انشاالله بدون درک صحرای محشر به جنة العقبی متصل می‌شوند و از دست با کفایت ائمه طاهرین، شهد پیروزی و گوارای وصال را می‌گیرند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: وجود شریف ریاست محترم جمهور در سالیانی متمادی در عرصه‌های مختلف خدمتگزار این مرز و و بوم و شهیدان و ملتزم به آرمان شهیدان و پیرو امام (ره) و ولی فقیه و مطیع ایشان بود، در عرصه‌های مختلف خدمت، همواره دغدغه آب و نان مردم، مسئولیت پذیری، رضایت مردم و خدا و ولی فقیه را داشتند. شهید شدند در این مسیر که به مردم بگویند انقلاب، راه پر فراز و نشیب را طی می‌کند و شما در آینده در این مسیر ادامه راه دهید.

*رئیس جمهور شهید در سازمان ملل بیانیه عزت ما را بیان کردند
حجت الاسلام خاموشی گفت: ایشان در سازمان ملل ادعا کردند باید رئیس جمهور آمریکا محاکمه شود، چرا سردار عزیز ما را شهید کرد؟ آنجا بیانیه عزت ما را بیان کردند. در نظام اجرایی کشور در حوزه کارخانجات تعطیل و صنایع معطل، هر روز حرکت جدیدی آغاز می‌کردند، در بازدیدی که از آذربایجان شرقی داشتند، مشاهده کردید که مردم چگونه از ایشان تشکر می‌کردند.

وی اظهار کرد: همچنین شهید عبدالهیان را دیدید که چگونه برای غزه لحظه‌ای آرام و قرار نداشت در سراسر جهان سیر می‌کرد و در مقابله با دشمن صهیونیست چگونه صحبت می‌کرد، شهید آل هاشم چگونه مردم داری می‌کرد و به ما یاد داد چگونه می‌توانیم رضایت مندی مردم را کسب کنیم، شهید رحمتی زمانی در معاونت تولیت حضرت رضا (ع) کارنامه درخشانی داشت و در ماه‌های اخیر استانداری آذربایجان شرقی را پذیرفتند. این شهیدان همه کارنامه‌های درخشانی داشتند، انشاالله آیندگان این پیام‌ها را دریافت کنند و مانند این شهیدان مسئولیت پذیری داشته باشند.

رئیس سازمان اوقاف با اشاره به آیه ۱۳ سوره اسرا «وَکُلَّ إِنْسَانٍ أَلْزَمْنَاهُ طَائِرَهُ فِی عُنُقِهِ ۖ وَنُخْرِجُ لَهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ کِتَابًا یَلْقَاهُ مَنْشُورًا» افزود: شهیدان سرمستند از آنچه در درگاه الهی دریافت می‌کنند و آنجا می‌بینند چه رتبه‌ای دارند. بدانید که این جهان، مرز رسیدن به آن جهان است. آنها به زندگی جاودانی رسیدند، ما هم تمرین کنیم که انشاالله برسیم. جلسه قرآنی امروز را به شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهیدان غزه تقدیم می‌کنیم. خداوند به همه آنها سعادت عقبی عنایت کرده و به همه ما هم سعادت عنایت بفرماید.

 

رئیس جمهور شهید، همواره برای آب و نان مردم و رضایت خدا دغدغه داشت رئیس جمهور شهید، همواره برای آب و نان مردم و رضایت خدا دغدغه داشت رئیس جمهور شهید، همواره برای آب و نان مردم و رضایت خدا دغدغه داشت رئیس جمهور شهید، همواره برای آب و نان مردم و رضایت خدا دغدغه داشت

نظر شما