شناسهٔ خبر: 66767721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیت الله رئیسی، فردی مردمی، کارآمد و پیگیر مشکلات مردم

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: آیت الله رئیسی فردی مردمی، کارآمد و پیگیر مشکلات مردم بود.

صاحب‌خبر -

آیت الله رئیسی، فردی مردمی، کارآمد و پیگیر مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در نشست شورای اداری استان افزود: عروج شهادت گونه این عالم گرانقدر و هئیت همراه را تسلیت عرض می‌کنم و آیت الله رئیسی با فروتنی و خضوع   کامل پای حرف مردم می‌نشست.

وی ادامه داد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری آیت الله رئیسی خستگی ناپذیر بود و مشکلات مردم را پیگیری و تا حل آن تلاش می‌کرد و با حضور وی در دولت فضایل دینی به عرصه سیاست و جامعه بازگشت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: تا ۵۰ روز آینده با برگزاری انتخابات رئیس جمهور جدید با رای مردم انتخاب خواهد شد.

 

اقدامات موثر آیت الله رئیسی برای توسعه کشور 

استاندار خوزستان نیز در این نشست با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش گفت: ایشان در طول خدمت سه ساله خود به عنوان رئیس جمهور کار‌های بزرگی برای توسعه و پیشرفت کشور  انجام داد. برای ادای دین به رئیس جمهور از امروز با قدرت بیشتر وارد میدان شویم و برنامه‌هایی که در دستور کار بود به صورت جدی پیگیری کنیم.

علی اکبر حسینی محراب افزود: آیت الله رئیسی در سازمان ملل متحد عکس قرآن و شهید سلیمانی را بالا گرفت و از حاکمیت قرآن سخت گفت و در دنیایی که غربی‌ها به شکل‌های مختلف در حال اقدامات ضد بشری هستند آقای رئیسی و شیوه و روش او الگویی برای فضائل اخلاقی است.

وی با اشاره به فعالیت شهید آیت الله رئیسی در قوه قضائیه اظهار کرد: وی در بیش از ۳۰ سال فعالیت در دستگاه قضا  از هیچ کس  ترسی  نداشت و قضات ما دادستان‌ها و روسای دادگستری  ما باید آقای رئیسی را به مانند شهید بهشتی الگوی خود قرار دهند. همه متحد و منسجم طبق فرمایشات مقام‌معظم رهبری حرکت خواهیم کرد و این قدرت کشور ماست که بعد از این حادثه بزرگ قوی‌تر به کار خود ادامه خواهیم داد.

استاندار خوزستان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در مدت ۵۰ روز رئیس جمهور با رای مردم در انتخابات مشخص خواهد شد و از امروز باید مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم کنیم.

آیت الله رئیسی ، رئیس جمهور جهادی 

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان  نیز در این مراسم با تسلیت این حادثه دلخراش  به محضر مقام معظم رهبری، اعضای دولتف  خانواده شهدا و مردم ایران گفت:  مسیر جهاد همیشه در راه  جهادگرانی است که راه خدمت را انتخاب می‌کنند و این مسیر یادگار امام راحل است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به عنوان یک شهید زنده در همه صحنه‌های انقلاب حضور داشته و جانفشانی کرده است، افزود: امیدآفرینی در جامعه یکی از اقدامات برجسته آیت الله رئیسی بود. در سفر به خوزستان ریاست جمهوری با تزریق امید به مردم خوزستان در مناطق محروم‌حاضر شد و ما نیاز به چنین نگاهی داشتیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد: امروز ایران اسلامی در اقتدار کامل به کشور‌های همسایه پیام داد که ما با شما در کمال دوستی زندگی خواهیم  کرد و این راهی است  که اقای رئیسی در پیش گرفت. با حضور در بین مجامع علمی ایده و طرح می‌داد و در عرصه میدان حضور داشت و از نظر استعداد فوق العاده بود.

نظر شما