شناسهٔ خبر: 66766152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاکسازی مدارس آسیب دیده از سیل مشهد

مدارس آسیب دیده از سیل مشهد پاکسازی شدند.

صاحب‌خبر -

پاکسازی مدارس آسیب دیده از سیل مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: با کمک همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استثنایی و سایر نهاد‌ها زحمات زیادی به طور مستمر کشیده شده و داخل ساختمان‌ها نظافت و محوطه‌ها و داخل مراکز آموزشی آسیب دیده با همکاری گروه‌های جهادی از گل و لای تخلیه شد.

جاسم حسین پور با بیان اینکه به دنبال بارندگی‌های شدید اخیر و جاری شدن سیل در بخشی از ناحیه ۲ آموزش و پرورش مشهد تعدادی از مدارس دچار آبگرفتگی و گل و لای در محوطه و ساختمان‌های آموزشی، ورزشی و موتور خانه‌ها شد، افزود: با کمک همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استثنایی و سایر نهاد‌ها زحمات زیادی به طور مستمر کشیده و داخل ساختمان‌ها نظافت و محوطه‌ها و داخل مراکز آموزشی آسیب دیده با همکاری گروه‌های جهادی از گل و لای تخلیه شد.

وی گفت: در فرصت مشخصی همکاران ما برای برآورد خسارت به محل‌های حادثه دیده اعزام خواهند شد که اگر نیاز به مرمت باشد در سریعترین زمان ممکن مرمت انجام شود.

حسین پور با تاکید بر اینکه به هیچ نوع آسیب دیدگی به دانش آموزان وارد نشده، گفت: با نصب کیسه‌های شنی سعی می‌شود از ورود گل و لای و آب در بارش‌های احتمالی جلوگیری شود تا به ساختمان‌ها آسیب نرسد.

 

نظر شما