شناسهٔ خبر: 67252273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی

مقصران سیلاب مشهد طبق قانون محکوم و مجازات خواهند شد

برای سیلاب اردیبهشت ماه مشهد پرونده قضایی تشکیل شده و کسانی که مقصر شناخته شوند طبق قانون محکوم و مجازات خواهند شد.

صاحب‌خبر -

مقصران سیلاب مشهد طبق قانون محکوم و مجازات خواهند شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون دادستان مرکز خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در نشست تخصصی بررسی سیلاب‌های شهر مشهد در محل دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دستگاه قضایی موضوع پیشگیری و پیگیری پرونده قضایی در مورد سیلاب اردیبهشت ماه مشهد را دنبال می‌کند.

قاضی سیدهادی شریعت‌یار افزود: در این ارتباط پرونده قضایی تشکیل شده و کسانی که مقصر شناخته شوند طبق قانون محکوم و مجازات خواهند شد.

وی با بیان اینکه باید تدابیری اندیشید تا اگر کمترین بارندگی رخ دهد مردم نگران نشوند و احساس امنیت داشته باشند گفت: معاونت پیشگیری از وقوع جرم خراسان رضوی پیرامون سیل اخیر مشهد در حال آسیب‌شناسی است و نیازمند نظر علمی برای پیش‌بینی و پیشگیری آن برای آینده است. انتظار می‌رود جامعه علمی با توان و دقت، کار خود را به صورت تخصصی در این زمینه انجام دهند.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد هم در این نشست  گفت: برنامه‌ای تدوین شد تا فاصله با دستگاه‌ها، مؤسسات و به‌ویژه جامعه کمتر شود و دانشگاه فردوسی مشهد بتواند در هر نیاز و مسئله شهر مشهد و استان نقش‌آفرینی لازم را ایفا کند.

مسعود میرزایی شهرابی گفت:معتقدیم دانشگاه‌های تراز همانند فردوسی مشهد باید در حوزه تولید علم در کشور گام بردارند، اما لازم می‌دانیم برای پیشگیری از خسارات به جامعه و کشور، پدافند غیرعامل انجام شود.

نظر شما