شناسهٔ خبر: 66765229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آخرین خواسته آیت الله رئیسی از استاندار لرستان چه بود؟

استاندار لرستان گفت: آیت الله رئیسی با لحن شوخ طبعی به من ابراز داشتند که یک مازندرانی را به لرستان فرستاده‌ایم همچنین در ادامه تاکید کردند که باید خدمتگزار مردم بوده و اشتغال را رونق دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهید سید ابراهیم رئیسی ابراهیم گونه وارد صحنه شد اظهار داشت: شهید آیت الله رییسی وفاداری کرد و توحید محور، ولایت مدار، خدمتگزار به مردم و گوش به فرمان رهبری از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی اقتدار جهان اسلام را در سطح دنیا به نمایش گذاشت افزود:  در مقابل دشمنان توانمند، قدرتمند و قوی بود همچنین در کنار کشورهای اسلامی دوست و رفیق بود.

شفقت تصریح کرد: شهید رییسی برنامه‌ای را شروع کرد که بتواند دولت اسلامی را به سمت ایجاد امت اسلامی سوق دهد و در آخرین روز حیات خود هماهنگی با کشور همسایه در مسیر امت اسلامی را در پیش داشت.

وی افزود: کارگزاران و مسئولان نظام باید راه و روش ایشان را برای خدمتگزاری و ولایتمداری در پیش گیرند را که نوکری و خدمتگزاری ایشان الگو می‌باشد و ادامه دهنده راهش خواهیم بود.

استاندار لرستان با اشاره به آخرین دیدار با شهید رئیسی رئیس جمهور مردمی ادامه داد: دو هفته پیش در جلسه مشترک استانداران و اعضای هیئت دولت به خدمت ایشان رسیدیم و آیت الله رئیسی با لحن شوخ طبعی به من ابراز داشتند که یک مازندرانی را به لرستان فرستاده‌ایم همچنین در ادامه تاکید کردند که باید خدمتگزار مردم بوده و اشتغال را رونق دهیم.

شفقت بیان کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال دستور ایشان را عملی کنیم و بیکاری برطرف شود اما دشمنان باید بدانند اگر در هر زمان دست از پا خطا کنند در کمترین زمان با وعده صادق دیگری روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما