شناسهٔ خبر: 66763551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار کردستان:

آیت الله رییسی به مردم کردستان توجه ویژه ای داشت

فرانک کیانپور

استاندار کردستان گفت: آیت الله رییسی در سفر آخر خود به کردستان فرمودند، سه بار که سهل است، اگر لازم باشد، برای حل کردن مشکلات مردم کردستان ۳۰ بار هم به این استان سفر خواهم کرد.

صاحب‌خبر -

اسماعیل زارعی کوشا امروز دوشنبه(۳۱ اردیبهشت) در مراسم تجمع عزاداران سیدالشهدای خدمت که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت الله رییسی شهید خستگی ناپذیر و همراهان ایشان به مردم کردستان، اظهار کرد: امروز میلاد امام رضا(ع) است همان امامی که آیت االله رییسی خدمتش را در مرقد آن مرحوم همام آغاز کرد و حسن ختامش را هم با نیل به بالاترین درجه الهی شهادت در شب ولادتش رقم زد.

وی افزود: انقلاب ما چهره های برجسته ای را از خدمتگزاری در حوزه های مختلف به تاریخ ایران زمین و دنیا تقدیم کرده و در دهه اول انقلاب چهره های بزرگی چون شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی به الگوهایی انقلابی و تکرار ناپذیر تبدیل شدند.

استاندار کردستان، شخصیت آیت الله رییسی را الگویی بی نظیر و جدید انقلاب اسلامی برای همگان ذکر کرد و ادامه داد: این حقیر آیت الله شهید رییسی را کارگر و احیاگر انقلاب می‌دانم؛ او خستگی ناپذیر و خادم مردم بود.

زارعی کوشا، آیت الل رییسی را رییس جمهوری که در کمال فروتنی در بین مردم بود، توصیف و بیان کرد: ویژگی شاخص آن شهید والامقام اعتقاد قلبی به تبعیت از مقام معظم رهبری بود. او در انجام هرکاری بعد از همه استدلال هایش می گفت که این خواسته حضرت آقا است و این شاخصه بی نظیر و شاخص بود.

وی با بیان اینکه، نکته ای در پیام مقام معظم رهبری در پی شهادت آیت الله رییسی وجود داشت که حاکی از مظلوم بودن وی بود، تصریح کرد: خادم الرضا هیچگاه فرصتی را برای دفاع از خود طلب و استفاده نکرد.

وی، افزود: این شهید والامقام، رییس جمهوری بود که همواره در راه خدمت به مردم بود و تصویری که از او در ذهن باقی مانده، عبا و قبای غبارآلودی است که در راه خدمت به مردم خاکی شد.

کوشا، به سفر آیت الله رییسی به استان کردستان در اوج حوادث سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: ایشان با وجود همه توصیه ها و تهدیدها، خالصانه به کردستان سفر کردند و در میان مردم حضور یافتند. سفرش به کردستان آبی بود بر آتش اغتشاشات. او علاوه بر دیدار با خانواده شهدای امنیت، با کسانی که اعضای خانواده خود را به هر دلیل در اغتشاشات از دست داده بودند با تفقد و متانت دیدار کردند؛ این در طول تاریخ بی نظیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: استان کردستان مورد توجه ویژه رییس جمهور شهید بود و در آخرین جلسه مشترک استانداران بازهم نام کردستان را بر زبان آورد و بر ارائه خدمت در این استان تاکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما