شناسهٔ خبر: 66762473 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وزیر ورزش: راه خادم الرضا، این خدمتگزار مردم ادامه خواهد داشت

وزیر ورزش و جوانان در پی شهادت آیت الله رئیسی گفت: از ویژگی‌های مهم و اساسی ایشان بحث خدمتگزاری و اخلاص درباره مردم بود و جامعه ورزشی با قدرت بیشتر این راه را ادامه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: به سهم خودم این ضایعه سنگین را خدمت رهبر انقلاب، مردم و خانواده شهدا تسلیت عرض میکنم. آن ها به جایگاه ابدی خودشان رسیدند و به بهترین شکل رهسپار دیار باقی شدند.

وی افزود: ضایعه سنگین و ناراحت کننده‌ای است، اما آن چیزی که برای همه مهم است این است که الحمدلله سایه مقام معظم رهبری و تدبیر‌های ایشان، همچنان ادامه دارد.

هاشمی گفت: مسیر‌ها و وقایع مختلفی در این چند سال بعد از انقلاب برای ما اتفاق افتاده که همه‌ی این موارد را با حمایت مردم سپری کردیم و این مسیر ادامه خواهد داشت و هیچ خللی در امور کار‌ها نباید به وجود بیاید.

وزیر ورزش و جوانان افزود: از ویژگی‌های مهم و اساسی آیت الله رئیسی بحث خدمتگزاری و اخلاصی بود که درباره مردم و جامعه داشت و این نکته برای همه مشهود بود. پرکاری ایشان و فضایی که در دولت ایجاد کرده بود، فرصت برای خدمتگزاران را فراهم آورده بود که تلاش کنند و از هیچ کوششی دریغ نکنند لذا ما وظیفه خودمان میدانیم که این پرچم به اهتزاز در آورده شده را همچنان در قله‌ها نگه داریم.

<div id="video-display-embed-code_11134187"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4239406/11134187?width=600&height=350"></script></div>

هاشمی گفت: جامعه ورزشی این قول را میدهد که بیشتر از گذشته، با قدرت و استحکام بیشتری روند کاری خودش را هم در مجموعه ستاد وزارتخانه هم در مجموعه‌های استان‌ها و فدراسیون‌ها ادامه دهد و راه این خدمتگزار مردم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: من فراموش نمیکنم در آخرین مراسم تجلیل از قهرمانان وقتی که برنامه تمام شد خواستیم ایشان را بدرقه کنیم که راهی نهاد ریاست جمهوری شوند تاکید داشتند همین ارتباطی که با قهرمانان و پیشکسوتان ایجاد شده حفظ شود.

وزیر ورزش گفت: باز هم به همه تسلیت عرض میکنم و از همه همکاران در مجموعه‌ی ورزش و جوانان کشور خواهش میکنم بااقتدار و باصلابت کار خودشان را ادامه بدهند و با برنامه ریزی‌های خوبی که انجام شده براساس سوابق قبلی خودش انجام شود و هیچ خللی در این زمینه به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: آرزوی صبر برای بازماندگان این عزیزان که همراه رئیس جمهور بودند داریم و انشاءالله جامعه ورزش همانطور که در عرصه‌های مختلف انقلاب خدمت کرده و در مواقعی که نیاز به حضورشان بوده تمام قد حضور داشته اند همچنان این حضور را بااقتدار خواهند داشت.

نظر شما