شناسهٔ خبر: 66995056 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بهترین عملکرد تراکتور در ۷ سال اخیر

مطهری دو امتیاز تا رسیدن به قلعه‌نویی کم آورد!

تیم تراکتور لیگ بیست و سوم را با کسب ۵۴ امتیاز به پایان رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یکی‌از تیم‌های پر فراز و نشیب لیگ امسال تراکتوری بود که با خرید چند ملی پوش و لژیونر آماده شروع مسابقات شد اما روند سینوسی تیم خمس منجر به جدایی مرد اسپانیایی شد تا حمید مطهری هدایت تی‌تی‌ها را برعهده بگیرد.

تراکتور تحت هدایت دستیار امیر قلعه‌نویی نتایج خوبی در لیگ برتر گرفت و موفق به کسب ۱۱ امتیاز در  ۵ بازی پایانی شد تا در نهایت تراکتور فصل را با ۵۴ امتیاز در رتبه چهارم به پایان رساند.

جالب آنکه این بهترین عملکرد تراکتوری‌ها در هفت سال اخیر لیگ برتر بود. البته که مطهری دو امتیاز تا رسیدن به امتیازات تراکتور قلعه‌نویی در فصل شانزدهم کم آورد، چرا که در آن فصل پرشورها تحت هدایت سرمربی کنونی تیم ملی با ۵۶ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفتند.

2029684

حمید مطهری در شرایطی تراکتور را تحویل گرفت که این تیم بحران زده بود و در چهار بازی دو تساوی و دو شکست داشت، اما توانست اوضاع این تیم را متحول کند و میانگین امتیازی سرخ پوشان تبریزی پس از هدایت او در حد قهرمان لیگ برتر باشد ولی با این وجود عملکرد او قابل دفاع است.

سرمربی تراکتور که نشان داد دوباره می‌توان به او اعتماد کرد و در قامت هدایت یک تیم لیگ برتری ظاهر شد، شرایطی برای این تیم رقم زد که اگر در گذشته و زمان حضور پاکو خمس کمی امتیاز بیشتر جمع می‌کردند، به رتبه سوم هم می‌رسید.

عملکرد تراکتور در لیگ برتر طی ده فصل اخیر:

لیگ چهاردهم: ۵۸ امتیاز رتبه دوم
لیگ پانزدهم: ۵۱ امتیاز رتبه چهارم
لیگ شانزدهم: ۵۶ امتیاز رتبه سوم
لیگ هفدهم: ۳۴‌امتیاز رتبه دهم
لیگ هجدهم: ۵۲ امتیاز پنجم
لیگ نوزدهم: ۵۰ امتیاز چهارم
لیگ بیستم: ۴۵ امتیاز رتبه چهارم
لیگ بیست و یکم: ۳۱ امتیاز رتبه سیزدهم
لیگ بیست و دوم: ۵۲ امتیاز رتبه چهارم
لیگ بیست و سوم: ۵۴ امتیاز رتبه چهارم

نظر شما