شناسهٔ خبر: 66761931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

پیام تسلیت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان طی پیامی شهادت خدمتگزار متعهد و دلسوز، حضرت آیت الله رئیسی و هیأت همراه را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب برحقش ،ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای ( حفظه الله تعالی) و ملت شریف ایران تعزیت و تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان ،مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این پیام آورده است:

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾. (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند."روح بلند خادم الرضا یار و یاور امام و رهبری و شاگرد مکتب شهیدان رجایی و باهنر به محبوب رسید ؛

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی در خدمت مردم و انقلاب بود و منشاء خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب ، شهادت رئیس جمهور خادم ملت،محبوب ملت ،فدایی ملت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی وهیأت همراه را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج) ، و نایب برحقش ،ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای ( حفظه الله تعالی) وهمه ملت شریف ایران تعزیت وتسلیت عرض می نمایم.

بی شک راه پرافتخار شهیدان بویژه این شهید والا مقام با عزمی راسخ و اراده ای پولادین توسط غیورمردان این مرز و بوم با عزت و اقتدار ادامه خواهد یافت.

نظر شما