شناسهٔ خبر: 66760368 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

واکنش محمدمهدی دادمان به شهادت رئیس‌جمهور؛

حاملان قرآن، عارفان بهشتی هستند

هنرمندان و چهره‌های هنری حوزه‌های مختلف در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم و همراهان ایشان، در فضاهای مجازی خود نسبت به این حادثه ناگوار واکنش نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ هنرمندان و چهره‌های هنری حوزه‌های مختلف در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم و همراهان ایشان، در فضاهای مجازی خود نسبت به این حادثه ناگوار واکنش نشان دادند.

محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی نیز در فضای مجازی خود نوشت: «پیامبر اکرم (ص): حاملان (همراهان) قرآن عارفان اهل بهشت هستند.»‌

حاملان قرآن، عارفان بهشتی هستند

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی همچنین طی پیامی شهادت رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:

‎ «اناللّه و انا الیه راجعون
‎مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در هنگامه قدسی دیگری امام روح‌الله این رند زمان¬آگاه پرسیده بود: «مگر شهادت ارثی نیست که از موالیان ما که حیات را عقیده و جهاد می¬دانستند و در راه مکتب پر افتخار اسلام با خون خود و جوانان عزیز خود از آن پاسداری می‌کردند به ملت شهید پرور ما رسیده است؟»
اکنون پاسخی تازه به این پرسش از راه رسیده است. مردان مجاهد، این بار از روزنه خدمت مجدّانه بی‌منّت، از همان صف اوّل و از میان ازدحام میزها و صندلی‌ها شایستۀ خلعت شهادت شدند.
‎با اعتماد به قدرت لایزال قادر متعال و قلبی مطمئن از آنچه برای‌مان مقدّر کرده است و با تمسک به نعمت ولایت و موهبت وجود آرامش‌بخش و ره‌نمای رهبر عظیم‌الشأن، دل به ادامهٔ راه می‌بندیم.
‎شهادت رئیس‌جمهور عزیز حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز، جناب دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر انقلابی امور خارجه، جناب دکتر مالک رحمتی استاندار مردمی آذربایجان شرقی و هیأت همراه رحمة‌الله‌علیهم در سانحه ناگوار سقوط بالگرد را به حضور حضرت بقیه الله ارواحنا له الفداه، رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان، ملل مظلوم و آزادی‌خواه و ملت صبور و غیور ایران عزیزمان، تبریک و تسلیت عرض می کنم.

‎رحمت خدا و درود بی پایان بر این شهدای عزیز باد.


محمدمهدی دادمان
رئیس حوزهٔ هنری انقلاب اسلامی»

نظر شما