شناسهٔ خبر: 66759998 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تلاش‌ها و مجاهدت‌های رئیس‌جمهور شهید در خاطر ملت خواهد ماند

در پی سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور دولت سیزدهم در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی که منجر به شهادت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و تنی چند از همراهان شد، رئیس کل سازمان نظام پزشکی پیام تسلیت و تعزیتی به شرح زیر صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام پزشکی، در پی سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور دولت سیزدهم در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی که منجر به شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و تنی چند از همراهان شد، رئیس کل سازمان نظام پزشکی پیام تسلیت و تعزیتی به شرح زیر صادر کرد:

«بدون شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر رئیس جمهور شهید و سایر شهدای این ضایعه بزرگ در یاد و خاطره ملت ایران خواهد ماند.

شهادت جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهانشان را به محضر رهبر انقلاب اسلامی، خانواده‌های این شهدای گرانقدر و مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

علو درجات آن شهدای والامقام، تسلای خاطر بازماندگان و عزت و سربلندی روز افزون ایران اسلامی را از خدای منان مسئلت داریم.»

محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش حین خدمت، گفت: جان‌های مقدسی که در راه کشور و خدمت به مردم تقدیم می‌شوند، به طور حتم زمینه رشد و اعتلای کشور را فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهادت رئیس‌جمهور یک حادثه سخت است، افزود: شهادت رئیس‌جمهور مجاهد و پرتلاش و تیم همراه ایشان را تسلیت می‌گویم.

رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به آخرین دیدارش با آیت‌الله رئیسی گفت: شنبه، یک روز پیش از وقوع این حادثه، من در جلسه رویداد جایزه ملی جمعیت که در سالن اجلاس سران برگزار شد، در خدمت رئیس‌جمهور بودم و سیمای مهربان ایشان را به‌خاطر دارم، رئیس‌جمهور را از دست داده‌ایم و این موضوع بسیار سخت است، حسین امیر عبدالهیان نیز از پرکارترین و پرتحرک‌ترین وزرای امور خارجه کشور بودند.

رئیس‌زاده گفت: اگرچه شهادت رئیس‌جمهور یک ضایعه بزرگ به حساب می‌آید، اما بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، کشور باید بی‌وقفه با حداکثر توان و تلاش پیش رود و خللی در کار کشور ایجاد نخواهد شد، جامعه پزشکی در کنار مسئولان و مردم حضور دارند، اگرچه غم و غصه‌، دل‌های مردم را فراگرفته است و تمام مردم داغ‌دار هستند، اما راه خدمت ایشان باید ادامه یابد.

نظر شما