شناسهٔ خبر: 66758686 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش + فیلم

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه پیام تسلیتی صادر و این ضایعه را خسارت جبران ناپذیر دانستند.

صاحب‌خبر -

متن کامل پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران آیت الله آقای رئیسی و جمعی از خدمتگزاران نظام و مردم در حادثه دلخراش سقوط بالگرد، در ایام متعلق به امام علی بن موسی الرضا (ع) قلوب ملت ایران را به شدت جریحه دار نمود و خسارتی جبران ناپذیر به بار آورد.

رئیس جمهوری که افتخار خود را خادمی امام رضا (ع) و نوکری مردم می‌دانست و مایه دلگرمی محور مقاومت بود.

امتزاج تواضع و فروتنی و روحیه خدمت با خستگی ناپذیری و کار شبانه روزی آن شهید را به نمونه‌ای از مومنانی مبدل کرده بود که فقدانشان دل انسان را به درد می‌آورد.

مردم شریف استان گلستان اعم از شیعه و سنی هیچ گاه خاطره خدمات آن شهید و حضور موثر و گره گشای ایشان را در این استان از یاد نخواهند برد و همواره قدردان خدمات او خواهند بود.

اینجانب شهادت این عزیز و همراهان از جمله نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای آل هاشم و وزیر امور خارجه دکتر امیر عبداللهیان و استاندار محترم که آنان نیز آراسته به فضیلت اخلاق و عمل بودند را به عموم ملت ایران به ویژه سکاندار کشتی انقلاب مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و بازماندگان شهدا تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال عاجزانه درخواست می‌نمایم صبر در خور این حادثه دردناک را به همگان عنایت فرماید.

دراین میان آنچه می‌تواند به لطف خداوند مایه تسکین آلام وموجب آرامش دل‌ها باشد، نعمت وجود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» است که همواره در مصائب و مشکلات راهنمای ملت بوده، و همچون کوهی استوار تکیه گاه کشور و انقلاب به شمار رفته و همانند امام راحل (ره) باعث قوت قلب‌ها در مقاطع حساس می‌باشند.

سرخم می‌سلامت شکند اگر سبویی

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید کاظم نورمفیدی

<div id="video-display-embed-code_19334927"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8738294/19334927?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما