شناسهٔ خبر: 66757976 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیام تسلیت وزیر اقتصاد به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان/ گریه امان نمی‌دهد

وزیر اقتصاد در پیامی با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه بالگرد تاکید کرد: عروج رییس جمهور عزیز کشورمان و همراهان تلاش‌گر ایشان در این سانحه تلخ ، گواهی محکم بر تعهد دولت در خدمتگزاری صادقانه و بی‌وقفه و پایبندی به ارائه خدمت و حضور میدانی در دورترین نقاط کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و مجاهد را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه»

حادثه غمبار عروج رییس‌جمهور مردمی و مجاهد آیت‌الله سید‌ابراهیم‌رییسی ، وزیر انقلابی امور‌خارجه حسین امیر‌عبداللهیان، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی آیت‌الله آل‌هاشم و استاندار پر‌‌‌تلاش و سخت‌کوش آذربایجان‌شرقی برادر عزیزم دکتر مالک‌رحمتی و سایر همراهان را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف و شهید پرور ایران تسلیت عرض می کنم .

عروج رییس جمهور عزیز کشورمان و همراهان تلاش‌گر ایشان در این سانحه تلخ ، گواهی محکم بر تعهد دولت در خدمتگزاری صادقانه و بی‌وقفه و پایبندی به ارائه خدمت و حضور میدانی در دورترین نقاط کشور است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی در نزدیک نیم قرن حیات خود در سایه رهنمودهای داهیانه ولایت امر و همبستگی ملی و ایثار و از خودگذشتگی فرزندانش از حوادث سخت و گردنه های صعبی، عبور کرده است .

اگرچه فقدان رییس جمهور مردمی و دولتمردان خدوم ثلمه‌ای جبران ناپذیر برای ایران‌اسلامی است اما این حادثه تلخ خللی در عزم سایر خادمان ملت در انجام وظایف وارد نمی کند .

وزارت‌ امور‌ اقتصادی‌ و‌ دارایی و دستگاه های تابعه در این روزهای حساس با احساس مسئولیت مضاعف در خدمت رسانی شبانه روزی به مردم قدرشناس کشور ، بر ارائه بی‌وقفه خدمات و انجام دقیق وظایف تاکید دارد .

از خداوند متعال برای عزیزان سفر کرده در این حادثه علو درجات و برای همکارانمان در دولت و خانواده مکرم آنها صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

وی همچنین در شبکه پیام رسانی ایکس نوشت: 

إِنَّ اللَّهَ اشتَریٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَ أَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ

عروج رییس‌جمهور مردمی و مجاهد، شهید آیت الله رییسی را به رهبر معظم انقلاب و ملت مقاوم ایران تسلیت می‌گویم.  

...گریه نمی‌دهد امان.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما