شناسهٔ خبر: 66757669 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر اقتصاد: این حادثه تلخ خللی در عزم سایر خادمان ملت در انجام وظایف وارد نمی‌کند

وزیر اقتصاد تاکید کرد: عروج رییس‌جمهور عزیز کشورمان و همراهان تلاش‌گر ایشان در این سانحه تلخ، گواهی محکم بر تعهد دولت در خدمتگزاری صادقانه و بی‌وقفه و پایبندی به ارائه خدمت و حضور میدانی در دورترین نقاط کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سیداحسان خاندوزی در پیامی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و مجاهد را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه

حادثه غمبار عروج رییس‌جمهور مردمی و مجاهد آیت‌الله سیدابراهیم‌رییسی، وزیر انقلابی امورخارجه دکتر حسین امیرعبداللهیان، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی آیت‌الله آل‌هاشم و استاندار پرتلاش و سخت‌کوش آذربایجان‌شرقی برادر عزیزم دکتر مالک‌رحمتی و سایر همراهان را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف و شهید پرور ایران تسلیت عرض می کنم.

عروج رییس جمهور عزیز کشورمان و همراهان تلاش‌گر ایشان در این سانحه تلخ، گواهی محکم بر تعهد دولت در خدمتگزاری صادقانه و بی‌وقفه و پایبندی به ارائه خدمت و حضور میدانی در دورترین نقاط کشور است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی در نزدیک نیم قرن حیات خود در سایه رهنمودهای داهیانه ولایت امر و همبستگی ملی و ایثار و از خودگذشتگی فرزندانش از حوادث سخت و گردنه های صعبی، عبور کرده است.

اگرچه فقدان رییس جمهور مردمی و دولتمردان خدوم ثلمه ای جبران ناپذیر برای ایران‌اسلامی است اما این حادثه تلخ خللی در عزم سایر خادمان ملت در انجام وظایف وارد نمی کند.

وزارت‌ امور اقتصادی‌ و دارایی و دستگاه های تابعه در این روزهای حساس با احساس مسئولیت مضاعف در خدمت رسانی شبانه روزی به مردم قدرشناس کشور، بر ارائه بی‌وقفه خدمات و انجام دقیق وظایف تاکید دارد.

از خداوند متعال برای عزیزان سفر کرده در این حادثه علو درجات و برای همکارانمان در دولت و خانواده مکرم آنها صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

سید احسان خاندوزی

وزیر امور اقتصادی و دارایی»

انتهای پیام 

نظر شما