شناسهٔ خبر: 66757404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در پی شهادت رئیس‌جمهورو هیات همراه

پیام تسلیت شهردار و اعضای شورای شهر مشهد

شهردار و اعضای شورای شهر مشهد با صدور پیام‌هایی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت شهردار و اعضای شورای شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در پی سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و تعدادی از همران ایشان در سفر به تبریز،  شهردار و اعضای شورای شهر مشهد با صدور پیام‌هایی این ضایعه دردناک را به رهبر انقلاب و ملت شریف ایران تشلیت گفتند.

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد مقدس با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون...
از حریم خورشید خراسان که خدمتِ آستانش افتخار او بود، تا کوه‌های بلندِ آذربایجان که پیکرش را در آغوش گرفت، تمام خاک ایران گواه است بر مجاهدت‌های مردی که حالا مفتخر است به صفت شهید؛ مردی که تا ابد رئیس‌جمهور قلب‌های ایرانیان است.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت ریاست محترم جمهور و هیات همراه در سانحه بالگرد به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، از خداوند متعال برای تحمل این داغ جانکاه طلب صبر و برای آن شهدای گرانقدر علو درجات را خواستارم.

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس هم با صدور پیامی  شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه ایشان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفتند.

انالله و انا الیه راجعون

بار دیگر، امت حزب‌الله و ملت سرافراز ایران اسلامی در سوگ فراق جمعی از خدوم‌ترین، مخلص‌ترین و نجیب‌ترین چهره‌های خدمت‌گزار خود نشستند.

بدینوسیله، شورای اسلامی شهر مشهدالرضا (ع)، شهادت سیدالشهداء خدمت، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، دکتر حسین امیرعبداللهیان، دکتر مالک رحمتی و جمعی دیگر از عزیزانی که در سانحه سقوط بالگرد به ملکوت اعلا پیوستند را به محضر مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، حضرت آیت‌الله علم‌الهدی و بیت مکرم ایشان، تولیت آستان قدس رضوی و ملت شریف ایران اسلامی و مجاوران بارگاه منور امام‌رضا (ع)  تسلیت عرض می‌نماید.

نظر شما