شناسهٔ خبر: 66756376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت نمایندگان گلستان در مجلس بمناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهانش

سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا ، رحمت نوروزی نماینده علی آباد کتول ، آریان پور نماینده حوزه شرق گلستان و عبدالجلال ایری نماینده غرب استان در مجلس شهادت رئیس جمهور و همراهانشان را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت سه تن از نمایندگان گلستان در مجلس بمناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهانش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گلستان مهندس سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در پیام خود با بیان اینکه شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی در طول حیات با برکت خود تمام توان و همت خود را برای کمک به مردم محروم کشور به کار گرفت آورده است: اینجانب شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را که در حین خدمت به مردم به شهادت رسیدند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران تسلیت عرض می کنم و برای همه درگذشتگان این حادثه دردناک از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با اولیا‌الله را مسئلت دارم.

رمضانعلی سنگدوینی تکید کرد : مردمی بودن، تواضع و ولایتمداری بارزترین ویژگی این شهید بزرگوار بود.
وی با اشاره به خدمات بزرگی که آیت الله رئیسی در استان گلستان داشتند گفت: گره های بزرگی در استان به دستان این مرد بزرگ باز شد و قطعا یاد و خاطره ایشان تا ابد در قلب مردم باقی خواهد ماند.

دکتر رضا آریان پور نماینده مینودشت، کلاله ، گالیکش و مراوه تپه هم در پیامی شهادت سیدالشهداء خدمت ، رییس جمهور محبوب و ماندگار در قلبهای ملت را به حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری و ملت تسلیت گفت و افزود : آیت الله سید ابراهیم رییسی ستاره ای است که در آسمان سیاست ایران زمین درخشید و نوری که با خدمت صادقانه و خالصانه او در دل مردم ایران خصوصا محرومان و مستضعفان تابید و تا زمانیکه خاطره جمعی در این سرزمین بیاد آورد پر فروغ خواهد ماند ، رجایی وار آمد و رجایی وار رفت و خط بطلانی کشید بر مدعیانی که سیره و روش رجایی فقط لق لقه زبانشان بود ، او مسلک شهید حاج قاسم سلیمانی را که شرط شهید شدن ، شهید بودن هست را چون مرد میدان در میانه میدان به نمایش گذاشت.

عبدالجلال ایری نماینده بندرگز ، کردکوی ، بندرترکمن و گمیشان در غرب گلستان هم با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی خدمتگزاری متعهد، خدوم، دلسوز و بی ریا و با روحیه جهادی بود که در یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند، شهادت رئیس جمهور و همراهانشان را تسلیت گفت.

رحمت نوروزی نماینده علی آباد کتول نیز در پیامی با بیان اینکه آیت الله سید ابراهیم رئیسی از جمله مردان مرد و ایثارگران خالص و متواضع بود افزود : او به تعبیر رهبر معظم انقلاب، «رئیس جمهور محترم و مغتنم» جمهوری اسلامی ایران بود که با همه وجود در حل مشکلات مردم گام برداشت و ولایت مدارانه تلاش کرد تا این مرز و بوم پرافتخار ، سربلندتر و جاودانه‌تر از گذشته بیش از پیش به قله نزدیک شود.

او گفت : قطعا با ایمان و پیروی از پیام مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه خدمت و اداره کشور بدون هیچ اختلالی ، درهرکجا باشیم  بر عهدمان باشهدا و امام شهیدان هستیم و با تمام توان مسیر عزت و خدمت جمهوری اسلامی را طی خواهیم کرد.

نظر شما