شناسهٔ خبر: 66751796 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

خبری جدید درباره بوی سوخت در محل وقوع حادثه بالگرد رئیس جمهور

رئیس هلال‌احمر درباره محل وقوع حادثه برای بالگرد رئیس دولت سیزدهم توضیحاتی ارائه کرد وگفت: درحال اعزام به مکانی هستیم که نیروهای امدادی اعلام کردند بوی سوخت را حس کردند. محلی که بوی سوخت حس شده با لوکیشن اعلام شده تطابق دارد.

صاحب‌خبر -

پیرحسین کولیوند، رئیس هلال‌احمر با اشاره به محل وقوع حادثه برای بالگرد رئیس دولت سیزدهم گفت: درحال اعزام به مکانی هستیم که نیروهای امدادی اعلام کردند بوی سوخت را حس کردند. محلی که بوی سوخت حس شده با لوکیشن اعلام شده تطابق دارد.

این خبر درحالی منتشر شد که دقایقی بعد کولیوند در توضیح سخنان قبلی‌اش مبنی بر اینکه نیروها به محل استشمام بوی سوخت اعزام شده‌اند نیز گفت: ما در همان محلی هستیم که بوی سوخت می‌آید اما گویا با بوی سوخت خودروها اشتباه گرفته‌ بودند.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با شبکه خبر گفت: منطقه به صورت گسترده در حال بررسی و رصد است. یک تیم پنج نفره را به پایین‌ترین نقطه‌ای که امکان حضور بالگرد وجود دارد اعزام کرده‌ایم. اما به خاطر مه شدید و سردی هوا عملیات جستجو را با کندی مواجه کرده است.

او در توضیح سخنان قبلی‌اش مبنی بر اینکه نیروها به محل استشمام بوی سوخت اعزام شده‌اند نیز گفت: ما در همان محلی هستیم که بوی سوخت می‌آید اما گویا با بوی سوخت خودروها اشتباه گرفته بودند. هرجایی که احتمال بدهیم ممکن است اثری پیدا کنیم، حضور می‌یابیم.

نظر شما