شناسهٔ خبر: 66745916 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله

تجمعات جهانی، تسریع‌کننده نابودی غده جهانی صهیونیست است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله گفت: تجمعات اعتراضی جهانی علیه کشتار رژیم صهیونیستی در غزه سبب انزوای بیش از پیش این رژیم و عیان شدن چهره زشت رژیم کودک‌کش آن شده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان در مسجد جامع فرمهین گفت: یک روش انسان باید از خدا داشته باشد و عیب دیگران را بپوشاند، تلاش برای حفظ آبروی افراد و اشخاص است و این شیوه خداوند است.

وی افزود: یک سنت از نبی‌خدا(ص) مدارا و تعامل و همراهی با مردم برای کار اعتقادی، دینی و فرهنگی است. مبنای کار اهل تقوا باید بر مبنای صبر باشد و در گرفتاری و مشکلات استقامت کند، دایره صبر و استقامت را باید توسعه داد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله اظهار کرد: مردم در دفاع از مشروطه ایستادگی و مقابله کردند. صبر و استقامت در نظام‌جمهوری اسلامی با اسلام محمدی(ص) و رهبری ولی‌فقیه و حضور مردم خلاصه شد.

وی در اشاره به انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با سایر انقلاب‌ ها گفت: انقلاب اسلامی ایران ۴۵ سال با فراز و نشیب در نظام جهانی نوین قد علم کرده است. در عملیات صادق همه از پایان آن به غیر از مقام معظم رهبری بی‌اطلاع بودند.
حجت الاسلام عبدی افزود: با تصمیم ولی فقیه با اعلام علنی و آشکارا، عزم بر زدن دشمن شد. با عبور از ۱۲ مانع پهپادها گذشتند و ۲۲ کشور به کمک اسرائیل آمدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله گفت: پس از اینکه ۱۲ روز دشمن را در جنگ روانی قرار دادیم، عبور موشک‌ها از روی کلاهک‌ها اسرائیل ها طوری تنظیم شد که در نزدیکی ساختمان‌های رآکتور هسته‌ای بر سر پایگاه‌های نظامی صهیونیست فرود آمدند.

وی افزود: دشمن همه ظرفیت و توان خود را از موشک‌های ضد هوایی به کار گرفت اما دشمن ۲۰ درصد ظرفیت هوایی را پای کار آورد، این اقدام مقتدرانه سپاه همیشه در حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود. 

وی با بیان اینکه تجمعات جهانی تسریع‌کننده نابودی غده جهانی صهیونیست است، گفت: این تجمعات در سراسر دنیا سبب انزوای بیش از پیش رژیم صهیونیستی و عیان شدن چهره زشت رژیم کودک‌کش شده است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام اکبر قنبری به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان فراهان معارفه و از زحمات حجت الاسلام قاسم طاهریان تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما