شناسهٔ خبر: 66744117 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

کسب رتبه برتر کشوری دانشگاه علوم پزشکی البرز در برنامه سلامت نوروزی و ماه رمضان

دکتر شهرام صیادی، رئیس دانشگاه با اعلام این خبر از مدیران و کارشناسان سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه که طی تلاش ۴۵ روزه موفق به کسب رتبه برتر در کشور شدند، قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

کرج-فرشته خاکپور
دکتر شهرام صیادی، رئیس دانشگاه با اعلام این خبر  از مدیران و کارشناسان سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه که طی تلاش  45 روزه موفق به کسب رتبه برتر در کشور شدند، قدردانی کرد.
دکتر صیادی خاطر نشان کرد:طرح سلامت نوروزی 1403 و ماه مبارک رمضان از 15 اسفند 1402 آغاز و تا 25 فرودین 1403 ادامه داشت که خوشبختانه  دانشگاه علوم پزشکی البرز توانست در تمامی اقدامات این طرح رتبه اول را در بین دانشگاه های علوم پزشکی تیپ دو و رتبه دوم را در بین کل دانشگاه های کشور کسب نماید.
رئیس دانشگاه جزئیات این طرح را تشریح کرد:این دانشگاه توانست در معرفی مراکز متخلف به مراجع قضایی ، پلمب مراکز متخلف ، تعداد آزمایشات محیطی و کلر سنجی در محل و پوشش صد درصدی شکایات و گزاراشت بهداشتی واصله رتبه اول کشوری را کسب نماید.
دکتر صیادی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی البرز توانست با کشف و معدوم سازی حدود 105 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیرمجاز و تقلبی وغیر بهداشتی رتبه دوم در بین دانشگاه های علوم پزشکی تیپ دو و رتبه سوم را در بین کل دانشگاه کسب نماید.

نظر شما