شناسهٔ خبر: 66739995 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازداشت مالخران بازار موبایل فروشی در خیابان جمهوری

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۷ متصدی یک مغازه که تلفن‌های همراه را مالخری می‌کردند، خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی ۴۵ مالباخته شناسایی شدند.

صاحب‌خبر -

بازداشت مالخران بازار موبایل فروشی در خیابان جمهوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت موبایل در سطح خیابان‌های تهران، با اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره هجدهم مشخص شد که سارقان پس از موبایل قاپی، گوشی‌های سرقتی را به یک مغازه موبایل فروشی در یک مجتمع تجاری در محدوده خیابان جمهوری می‌فروشند.

وی افزود: بدین ترتیب شناسایی مالخر یا مالخران و مخفیگاه آنها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و پس از تحقیقات پلیسی، مشخص شد که ۷ مالخر گوشی‌های سرقتی را از سارقان خریداری و پس از اوراق کردن، قطعات آن را برای استفاده در گوشی‌های تعمیری می‌فروشند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان با هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه موردنظر وارد عمل شدند و متهمان را دستگیر کنند.

سردار گودرزی افزود: در بررسی از مخفیگاه متهمان، تعداد ۴۳ دستگاه انواع گوشی‌های مختلف آیفون، تعداد ۹ قطعه ال سی دی، ۹ عدد باتری، ۱۸ قطعه دوربین، ۲۶ قطعه برد، ۸ عدد خشاب سیمکارت، ۲۱ دستگاه گوشی اوراق، ۱۰ قطعه دوربین و ۷ قطعه برد گوشی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مالباختگان ۴۵ دستگاه گوشی مسروقه شناسایی شد، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما