شناسهٔ خبر: 66739141 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

بهترین سایت چمدان کدام است؟ ۹ سایت معتبر

آیا بهترین سایت چمدان را می‌شناسید؟ افراد برای سفرهای خود همواره به چمدان‌ نیاز دارند. استقامت و بادوام بودن این چمدان‌ها از اهمیت بسیار بالایی برای همگان برخوردار است.

صاحب‌خبر -

همین مسئله نیز باعث شده تا سایت‌های مختلف نسبت به عرضه این محصول اقدام کنند. این سایت‌ها همواره در تلاش هستند تا با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و مقاوم چمدان‌هایی بادوام را به دست مشتریان برسانند. علاوه بر این با استفاده از این سایت‌ها دیگر نیازی به حضور فیزیکی در فروشگاه نخواهید داشت. اگر می‌خواهید بیشتر با این سایت‌ها آشنا شوید، بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

لیست بهترین سایت خرید چمدان

در همین ابتدا بهتر است سراغ اصل مطلب رفته و بهترین سایت‌های خرید چمدان را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم کلمه خرید چمدان را در اینترنت جستجو کنید با سایت‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد. برخی از این سایت‌ها نسبت به دیگری بیشتر شناخته شده هستند. با شناخت ویژگی‌های منحصر به فرد این وب‌سایت‌ها می‌توانید راحت‌تر از میان آن‌ها دست به انتخاب بزنید. از جمله محبوب‌ترین سایت‌های خرید چمدان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دیوید جونز

نخستین سایتی که قصد معرفی آن را داریم، وب‌سایت دیوید جونز است. تمامی افراد از سراسر کشور می‌توانند از این وب‌سایت چمدان‌های مورد علاقه‌شان را خریداری کنند. چمدان‌های دیوید جونز از کیفیتی باورنکردنی برخوردار بوده و بسیار لوکس هستند. این چمدان‌ها با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تهیه شده‌اند و شما می‌توانید در طولانی مدت آن‌ها را بدون هیچ آسیبی مورد استفاده قرار دهید. سایت چمدان دیوید جونز به شما امکان خرید حضوری را نیز می‌دهد و می‌توانید به طور مستقیم از فروشگاه کالای مورد نظرتان را خریداری کنید.

همانطور که در سایت این مجموعه آمده است:

ساکن تهران نیستید و کیفیت و لوکس بودن محصول برایتان اهمیت دارد؟ تمایل دارید کیف و کفش چرم بخرید و گشتی هم در محصولات غیر چرمی بزنید؟ پس حتماً لازم است یا اینستاگرام این مجموعه را داشته باشید یا از محصولات زیبا و پرفروش این مجموعه در سایت خود به نشانی onlinedavidjones.com بازدید کنید.

اطلاعات تماس:

وب‌سایت: onlinedavidjones.com

آیدی اینستاگرام: davidjones_ir

شماره تلفن: 02144631170

آدرس برای خرید حضوری: تهران، شهرک اکباتان، مجتمع تجاری مگامال، طبقه F1 پلاک 137، خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی، مجتمع تجاری اداری نور تهران، طبقه همکف سوم، واحد 8011

چمدانکده

چمدانکده یکی دیگر از پرطرفدارترین وب‌سایت‌های خرید چمدان است. شما می‌توانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان در این وب‌سایت طیف گسترده‌ای از چمدان‌ها در سایزها و اشکال مختلف را مشاهده کنید و از بین آن‌ها دست به خرید بزنید. چمدانکده امکان خرید حضوری را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. علاوه بر این چمدانکده در مناسبت‌های مختلف تخفیف‌هایی باورنکردنی روی محصولات قرار می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا با هزینه‌ای پایین محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

اطلاعات تماس:

وب‌سایت: https://www.chamedankadeh.com/

آیدی اینستاگرام: chamedankadeh_central

کیف پیک

در معرفی این سایت در کی خوبه چنین آمده است:

سایت کیف پیک یک سایت تخصصی برای فروش انواع محصولات در زمینه کیف و کوله، ساک و چمدان و یا کاور آنها می باشد. از جمله کیف های این سایت می توان به کیف های لپتاپ، اداری، چرمی، دوشی، مدرسه، کیف پول، کیف پاسپورتی و … اشاره داشت. چمدان های مجموعه نیز شامل ساک و چمدان مسافرتی، چمدان خلبانی و چمدان کودک است. برای خرید ساک و چمدان از این سایت تنها کافیست به آدرس اینترنتی آن مراجعه کرده و از بخش محصولات، قسمت ساک و چمدان را انتخاب کنید. در ادامه رنج وسیعی از محصولات مورد نظر پیش روی شما قرار می گیرد.

اطلاعات تماس:

وب‌سایت: www.pekbag.ir

آیدی اینستاگرام: pek_bag

شماره تلفن: 09122752485

1،2،3 کیف

سایت چمدان 1،2،3 کیف یکی از وب‌سایت‌هایی است که انواع مختلف چمدان‌ها را به شما عزیزان عرضه می‌کند. این وب‌سایت در بسیاری از مواقع تخفیفات 30 درصدی و حتی بالاتر را روی محصولات خود قرار می‌دهد و آن‌ها را با هزینه‌ای بسیار کم به مشتریان ارائه می‌کند. علاوه بر این با خرید بیش از 400 هزار تومان از این وب‌سایت می‌توانید ارسال رایگان هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس:

آیدی اینستاگرام: kif.ir123

شماره تلفن: 88716730-021. 09022004469

 

چرتکه

چرتکه یکی از وب‌سایت‌های فروش تخصصی چمدان است. شما می‌توانید از هر کجای ایران به راحتی چمدان مورد نظرتان را از این وب‌سایت خریداری کنید و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. علاوه بر این قیمت چمدان‌های چرتکه بسیار مناسب است و تمامی افراد می‌توانند به راحتی از این فروشگاه چمدان موردپسند خود را خریداری کنند. افرادی که در تهران ساکن هستند نیز می‌توانند به صورت حضوری به این فروشگاه مراجعه کنند.

اطلاعات تماس:

وب‌سایت: abacusiran.com

آیدی اینستاگرام: abacus.iran

شماره تلفن: 88907450 – 88802336

توانگر

توانگر یک سایت چمدان است که همواره در تلاش بوده با استفاده از مواد اولیه با کیفیت چمدان‌هایی مقاوم و بادوام را به دست مردم برساند. این وب‌سایت دست واسطه‌ها را از بازار کوتاه کرده و رابطه‌ای مستقیم میان خریدار و فروشنده برقرار کرده است. شما می‌توانید انواع چمدان‌ها را با قیمتی باورنکردنی از این وب‌سایت خریداری کنید و آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس:

وب‌سایت: https://tavangarshop.com/

آیدی اینستاگرام: tavangarbag

شماره تلفن: 09123516241

رونکاتو

رونکاتو یکی از محبوب‌ترین سایت‌های خرید چمدان در ایران است. این وب‌سایت چمدان‌ها را در اندازه‌های مختلف همچون سایز بزرگ، کابینی، کوچک و ... به شما عزیزان عرضه می‌کند. علاوه بر این چمدان‌های این وب‌سایت جنس‌های گوناگونی دارند و شما می‌توانید بر اساس میزان بودجه خود و نوع کاربردی که از چمدان انتظار دارید، محصول مورد نظرتان را خریداری کنید و آن را در کوتاه‌ترین زمان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس:

وب‌سایت: https://www.roncatoiran.com/

آیدی اینستاگرام: roncato.iran

شماره تلفن: 09999757004

آرش

از دیگر سایت‌های چمدان که طرفداران بسیاری دارد، می‌توان به سایت آرش اشاره کرد. این وب‌سایت چمدان‌هایی منحصر به فرد و ویژه را برای خریداران فراهم کرده است و به آن‌ها امکان خرید از میان چند صد مدل چمدان را داده است. علاوه بر این شما می‌توانید انواع لوازم جانبی چمدان خود را نیز از این وب‌سایت خریداری کنید. چمدان‌های این وب‌سایت به طور مستقیم توسط تولید کننده به دست خریداران می‌رسند.

اطلاعات تماس:

وب‌سایت: arash.plus

آیدی اینستاگرام: arash.plus

شماره تلفن: 02177339140

آدرس برای خرید حضوری: تهران، حکیمیه، بلوار باباییان، خیابان نشوه، پلاک 47

کیف پارک

کیف پارک یک سایت چمدان بسیار قدیمی است که از سال‌های گذشته تا کنون مورد توجه افراد قرار داشته است. این وب‌سایت با عرضه چمدان‌های با کیفیت و بادوام توانسته به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند. شما می‌توانید به راحتی به بخش‌های مختلف این وب‌سایت وارد شده و بر اساس دسته بندی‌های مختلف آن، در کوتاه‌ترین زمان چمدان مورد نظرتان را خریداری کنید. دقت داشته باشید افرادی که ساکن اصفهان هستند نیز می‌توانند به طور مستقیم به فروشگاه این وب‌سایت مراجعه کنند.

اطلاعات تماس:

وب‌سایت: parkbag.com

آیدی اینستاگرام: park.store

شماره تلفن: 03132238518

آدرس برای خرید حضوری: اصفهان، خیابان سپه، روبروی چهلستون، فروشگاه بزرگ پارک | شعبه دوم: اصفهان، خیابان سپه، جنب بانک شهر

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین سایت چمدان آشنا کنیم. از طریق این وب‌سایت‌ها می‌توانید به طور مستقیم و بدون نیاز به حضور فیزیکی چمدان مورد نظرتان را خریداری کنید. یکی از بهترین این وب‌سایت‌ها دیوید جونز است. اگر نمی‌توانید به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید؛ کافی است با مراجعه به بخش‌های مختلف وب‌سایت دیوید جونز چمدان مورد نظرتان را در کوتاه‌ترین زمان خریداری کرده و تحویل بگیرید.

نظر شما