شناسهٔ خبر: 66737903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری جشن خانوادگی خیابانی در شب ولادت امام رضا (ع)

در شب میلاد حضرت ثامن الحجج (ع)، جشن خانوادگی خیابانی در خیابان امام رضا مشهد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
برگزاری جشن خانوادگی خیابانی در شب ولادت امام رضا (ع)
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: این جشن خانوادگی با همکاری آستان قدس رضوی و سایر دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.
 
سیدجلیل بامشکی با اشاره به فراهم شدن خدمات مورد نیاز زائرین در شهرداری مشهد، افزود: در ورودی محور نیشابور و پایانه مسافربری امام رضا (ع)، برای خوشامدگویی، اطلاع رسانی و راهنمایی زائران ایستگاه استقبال از زائر ایجاد شده است. 
 
وی ادامه داد: در بوستان زائرپذیر غدیر نیز فضایی فراهم شده است تا اگر زائرین موفق نشدند تا در مراکز اسکان اصلی، اسکان پیدا کنند، در این بوستان اسکان موقتی داشته باشند.
 
معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: علاوه بر این، خدمات رفاهی دیگری مانند نانوایی، مواد غذایی و میوه فروشی فراهم و خدمات بهداشتی نیز مانند حمام و سرویس بهداشتی در این بوستان ایجاد شده است.
 
بامشکی تاکید کرد: در بحث حمل و نقل عمومی نیز وسیله‌های منتهی به حرم مطهر در این ایام تقویت می‌شود و فضاآرایی شهر مشهد نیز متناسب با ایام میلاد امام رضا (ع) در سطح شهر ایجاد شده است.
 
وی افزود: شهرداری سعی کرده است تا شور و نشاط خانوادگی را در این دهه ترویج دهد، به همین مناسبت برنامه‌های متعددی در سطح مناطق برگزار شده است و هر منطقه شهرداری در یکی از بوستان‌های محوری جشن خانوادگی برگزار می‌کند.
 
این مسئول گفت: علاوه بر برگزاری جشن، نمایشگاه و غرفه‌هایی ایجاد شده است، برای مثال در بوستان بانوان «ریحانه» علاوه بر برگزاری جشن، غرفه‌هایی به منظور توانمندسازی بانوان ایجاد شده است.

نظر شما