شناسهٔ خبر: 66737788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

انتقاد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از نحوه پوشش مجریان جشنواره ها

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی تناقض ها در موضوع عفاف و حجاب در برگزاری همایش ها و جشنواره ها انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، حجت الاسلام پیش قدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در جلسه شورای فرهنگ عمومی به موضوع عفاف و ححاب در ادارات اشاره کرد و گفت: قانون عفاف و حجاب در تمام ادارت در حال اجراست اما آنچه که باید بیشتر مد نظر قرار گیرد بعد اعتقادی و بصیرتی کارکنان است که با تشکیل کارگاه های مرتبط، ارائه آموزش های لازم و آگاهی بخشی موضوعی تا حدود زیادی حل خواهد شد.

وی گفت: شاخص های پوشش اداری ابلاغ و بازرسی ها نیز صورت پذیرفت و از ابتدای سال تا کنون چهار جلسه با محوریت زیست عفیفانه برای کارکنان ادارات مختلف برگزار کرده ایم.

وی در بخش دیگر صحبت های خود به موضوع برگزاری همایش ها و جشنواره هایی که دستگاه های حاکمیتی مجری آنها هستند پرداخت و گفت: آقایان!!! نمی شود غرفه داران جشنواره ها و‌ مجریان همایش ها پوشش و حجاب اسلامی را رعایت نکنند اما از مردم و بازدیدکنندگان خواست که حجاب و پوشش مناسب را رعایت کنند! چرا در چنین برنامه هایی که با استقبال خوب مردم مواجه می شوند از موضوعات فرهنگی غافلیم و تذکرات و نظارت های اثر گذار و اجرایی نمی شود ؟ ‌امکان ندارد بی حجابی در محیط اداری توسط کارکنان واقع شود اما از ارباب رجوع توقع رعایت پوشش داشته باشیم.

پیشقدم  در ادامه گفت: خوشحالیم که با برگزاری اجلاسیه شهدا در تمام نقاط استان به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی، حال شهر و استان و رنگ و بوی ‌دلهایمان شهدایی شد و نیز میزبان کاراون زیر سایه خورشید هستیم و مفتخریم که در هفته کرامت میهمان خوان کرام ائمه معصومین علیهم السلام، عالمان و بزرگان دین، و شهدای گرانقدر انقلابیم و به واسطه این تفضل الهی صاحب آبرو و‌ احترام و مفتخر به خدمت به مردم هستیم.

وی افزود: متناسب با دستور جلسه پیشنهاد می گردد تمام ابعاد شخصیتی آیت الله ملک حسینی (ره) ائم از علمی، فرهنگی، اجتماعی، مشی سیاسی، زهد و تقوای ایشان دیده شود تا بتوان متناسب با این ابعاد گسترده ایشان برنامه های در خور شأن اجرا نمود.

نظر شما