شناسهٔ خبر: 66989008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست کتابخانه‌های عمومی لرستان:

جشنواره «طعم کتاب با عشایر» در لرستان برگزار می‌شود

خرم‌آباد - سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان از برگزاری جشنواره «طعم کتاب با عشایر» در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان ظهر امروز یکشنبه در دیدار با مدیرکل امور عشایری لرستان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی همان‌طور که از عنوان آن مشخص است متعلق به عموم مردم بوده و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه همواره از اولویت‌های کاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

وی ادامه داد: عشایر بخش قابل‌توجهی از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده که خدمت‌رسانی در موارد مختلف وظیفه همه مسئولین و دستگاه‌ها است، ازاین‌رو نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در راستای برقراری عدالت اجتماعی، اقدام به برگزاری جشنواره «طعم کتاب با عشایر» کرده و این جشنواره در چند استان کشور با موفقیت برگزار شده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان با بیان اینکه مقدمات برگزاری این جشنواره در استان لرستان نیز فراهم شده و در آینده نزدیک برگزار خواهد شد، افزود: در جشنواره «طعم کتاب با عشایر»، کتابخانه با همه امکانات به میان عشایر استان رفته و به این عزیزان به‌ویژه کودکان و نوجوانان خدمت‌رسانی خواهد کرد. در این جشنواره با برپایی کتابخانه عمومی در حجت‌الاسلام سبزیان، افزود: مناطق عشایری، برنامه‌های فرهنگی کتاب محور متعددی نیز ویژه همه گروه‌های سنی برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، تصریح کرد: علاوه بر مجموعه کتابخانه‌های عمومی که برگزارکننده اصلی این جشنواره بوده، نیازمند مساعدت سایر دستگاه‌های مرتبط از جمله امور عشایری، هلال‌احمر، بهداشت و درمان، دامپزشکی و بسیج عشایری هستیم که امید است این دستگاه‌ها دراین‌خصوص یاری گر کتابخانه‌های عمومی باشند.

نظر شما