شناسهٔ خبر: 66733804 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

امیر دریادار شهرام ایرانی:

یکی از دستاوردهای فعالیت‌های قرآنی، ناوگروه ۸۶ و حضور دائمی در دریاها و اقیانوس‌هاست

امیر دریادار شهرام ایرانی: فرمانده نیروی دریایی ارتش در آئین اختتامیه اجلاس سراسری نماز این نیرو، با تاکید بر اینکه حضور و ایستادگی دریادلان نداجا برگرفته از آموزه‌های قرآنی است، گفت: با اعتلای فرهنگ قرآنی بهتر می‌توانیم فرهنگ اسلامی و ایرانی را به جهانیان نشان دهیم

صاحب‌خبر -
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، اختتامیه اجلاس سراسری نماز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، در سالن شیخ صدوق واقع در حرم شاه عبدالعظیم حسنی برگزار شد.

امیر دریادار شهرام ایرانی، در این مراسم خطاب به مبلغین و فرماندهان منتخب  مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی گفت : حرکت شما باعث عزت جهان اسلام است .

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به احداث مدارس قرآنی و تاکید بر بهسازی و نوسازی مساجد در کلیه مناطق و پایگاه‌های نداجا گفت: ما با مباحث قرآنی شروع و با توجه ویژه به نهج‌البلاغه و قرآن، سعی کردیم نگاه خاصی به فعالیت‌های قرآنی و مراکز آموزشی قرآنی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: فرهنگ از آموزش می‌آید. هرچه بتوانیم مساجد و آموزش‌های قرآنی را پویاتر کنیم، رشد بیشتری خواهیم داشت.

امیر دریادار ایرانی در پایان ضمن اشاره به سالروز بازگشت غرور آفرین ناوگروه ۸۶ اظهار داشت: با اعتلای فرهنگ قرآنی بهتر می‌توانیم فرهنگ اسلامی و ایرانی را به جهانیان نشان دهیم. یکی از دستاوردهای فعالیت‌های قرآنی، ناوگروه ۸۶ و حضور دائمی در دریاها و اقیانوس‌هاست و همین اعتلای فرهنگ قرآنی باعث پشت گرمی و دل گرمی دریادلان است.

وی خاطر نشان کرد: این حضور و ایستادگی دریادلان برگرفته از آموزه‌های قرآنی است که دریادلان ما با اقتدار جلوی بیگانگان می‌ایستند و با افتخار ابراز می‌کنند که می‌توانند علاوه بر امنیت شاهراه‌های تجارت کشور، امنیت شناورهای کشورهای دیگر را هم تامین کنند

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما