شناسهٔ خبر: 66738069 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توانمندی نداجا در تأمین امنیت شاهراه‌های تجاری

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایستادگی مقتدرانه دریادلان نداجا در مقابل بیگانگان را برگرفته از آموزه‌های قرآنی دانست و گفت: می‌توانیم علاوه بر امنیت شاهراه‌های تجارت کشور، امنیت شناور‌های سایر کشور‌ها را هم تأمین کنیم.

صاحب‌خبر -

*** توانمندی «نداجا» در تأمین امنیت شاهراه‌های تجاری ایران و سایر کشور‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر دریادار ایرانی در اختتامیه اجلاس سراسری نماز نداجا، خطاب به مبلغین و فرماندهان منتخب مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی اظهار داشت: حرکت شما باعث عزت جهان اسلام است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به احداث مدارس قرآنی و تاکید بر بهسازی و نوسازی مساجد در تمامی مناطق و پایگاه‌های نداجا گفت: ما با مباحث قرآنی شروع و با توجه ویژه به نهج‌البلاغه و قرآن، سعی کردیم نگاه خاصی به فعالیت‌های قرآنی و مراکز آموزشی قرآنی داشته باشیم.

امیر دریادار ایرانی در ادامه گفت: فرهنگ از آموزش تأثیر می‌پذیرد؛ لذا هرچه بتوانیم مساجد و آموزش‌های قرآنی را پویاتر کنیم، رشد بیشتری خواهیم داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به سالروز بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ اشاره و با بیان اینکه با اعتلای فرهنگ قرآنی بهتر می‌توانیم فرهنگ اسلامی و ایرانی را به جهانیان نشان دهیم، عنوان کرد: یکی از دستاورد‌های فعالیت‌های قرآنی، ناوگروه ۸۶ و حضور دائمی در دریا‌ها و اقیانوس‌هاست و همین اعتلای فرهنگ قرآنی باعث دلگرمی دریادلان است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: این حضور و ایستادگی دریادلان برگرفته از آموزه‌های قرآنی است که دریادلان ما با اقتدار جلوی بیگانگان می‌ایستند و با افتخار ابراز می‌کنند که می‌توانند علاوه بر امنیت شاهراه‌های تجارت کشور، امنیت شناور‌های سایر کشور‌ها را هم تأمین کنند..

نظر شما