شناسهٔ خبر: 66733718 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

چرا برای نقاشی ساختمان در تهران باید از خدمات رویال پینت استفاده کرد؟

دقت به جزئیات و استفاده از متریال باکیفیت، دو فاکتور مهمی است که سبب متمایز شدن شرکت خدمات ساختمانی رویال پینت نسبت به سایر شرکت‌های ساختمانی می‌شود. در واقع باید گفت که همین دو مورد باعث شده که شرکت رویال پینت تاکنون بیش از ۲۰۰۰ پروژه ساختمانی موفق در کارنامه خود داشته باشد.

صاحب‌خبر -

نقاشی ساختمان در تهران با رویال پینت

از آنجایی که بیشتر افراد برای انجام خدمات ساختمانی به دنبال یک تیم ماهر و کاربلد هستند، در ادامه این مطلب قصد داریم تا یکی از بهترین شرکت‌های خدمات ساختمانی در تهران را معرفی کنیم.

معرفی شرکت رویال پینت

شرکت خدمات ساختمانی رویال پینت از سال 1390 فعالیت خود را در شهر بزرگ تهران آغاز نموده است. خدمات شرکت رویال پینت شامل مواردی همچون نقاشی ساختمان، کاغذ دیواری، رنگ چوب، اجرای کنیتکس، ورق طلا، پتینه و… می‌شود. بزرگترین هدف این شرکت، کسب رضایت مشتریان است، در نتیجه برای ارائه خدمات ساختمانی از به‌روزترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه و متریال، استفاده می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که شرکت رویال پینت، برای زمان مشتریان خود ارزش و احترام قائل است و پروژه در تاریخ مقرر به کارفرما به کارفرما تحویل می‌دهد.

نحوه ارائه خدمات در رویال پینت به این صورت است که ابتدا تیم مشاوره شرکت، درخواست‌های کارفرما را بررسی می‌کند. سپس با توجه به نیاز و بودجه کارفرما، به او مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهند و در صورت توافق بین دو طرف یک قرارداد رسمی میان آن‌ها بسته می‌شود و انجام پروژه آغاز می‌گردد.

مزایا استفاده از خدمات شرکت رویال پینت

  1. تیم مشاوره شرکت در ابتدای کار یک مشاوره کامل فنی، روانشناسی و اقتصادی به کارفرما ارائه می‌کند.
  2. کارشناسان و تیم اجرایی مجموعه از مهارت لازم برخوردار هستند و به کار خود تسلط کافی دارند.
  3. در شرکت رویال پینت برای ارائه خدمات ساختمانی از مواد اولیه مرغوب و تجهیزات به‌روز استفاده می‌شود.
  4. هزینه خدمات ساختمانی در این شرکت، کاملا منصفانه است و پروژه‌ها بر اساس تعرفه‌های تعیین شده در اتحادیه، قیمت گذاری می‌شوند.
  5. از دیگر مزایای استفاده از خدمات شرکت رویال پینت این است که پیش از شروع پروژه یک قرارداد رسمی بین کارفرما و شرکت منعقد می‌گردد. در این قرارداد موارد مهمی مثل تاریخ تحویل پروژه، قیمت نهایی و… درج می‌گردد تا در آینده مشکلی رخ ندهد.
  6. شرکت رویال پینت به منظور کسب رضایت مشتریان، خدمات خود را تا چند سال ضمانت می‌کند و پس از اتمام پروژه به مشتری یک برگه گارانتی تحویل می‌دهد.

انواع خدمات و فعالیت‌های ارائه شده در شرکت رویال پینت

نقاش حرفه ای در تهران در تیم رویال پینت

شرکت رویال پینت انواع خدمات ساختمانی مانند نقاشی ساختمان، نصب کاغذ دیواری، رنگ چوب، اجرای کنیتکس، ورق طلا، اجرای پتینه و… انجام می‌دهد. معمولا خدمات و فعالیت‌هایی که این شرکت به کارفرمایان خود ارائه می‌کند، شامل موارد زیر می‌شود:

مشاوره تخصصی به صورت تلفنی

اولین و مهم‌ترین خدمتی که شرکت رویال پینت به مشتریان خود ارائه می‌دهد، مشاوره تخصصی به صورت تلفنی است. در طی این تماس تلفنی، ابتدا تیم پشتیبانی از مشتری می‌خواهند درخواست‌های خود را بیان کند. سپس نکات لازم و اساسی که درباره نوع پروژه لازم است بداند را به او می‌گویند.

بازدید و بررسی محل پروژه

پس از قطعی شدن سفارش کارفرما، تیم اجرایی شرکت از محل پروژه موردنظر بازدید می‌کنند و تمام قسمت‌های ساختمان را به وقت بررسی می‌نمایند. پس از بررسی ساختمان نیز کارشناسان مجموعه، براساس بودجه و نیازهای کارفرما به او بهترین طرح را پیشنهاد می‌دهند.

عقد قرارداد رسمی

عقد قرارداد رسمی بین کارفرما و شرکت رویال پینت، از دیگر خدمات ارائه شده در رویال پینت است. در این مرحله کلیه نکات لازم مانند تاریخ اتمام پروژه، هزینه، نوع متریال به کار برده شده و… درج می‌گردد و دو طرف آن را امضا می‌کنند.

زیرسازی تخصصی

معمولا وجود هر نوع خرابی روی دیوار یا سقف ساختمان باعث می‌شود که کیفیت نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری، مطلوب نباشد. به همین منظور، تیم اجرایی شرکت پیش از رنگ کردن یا نصب کاغذ دیواری، تمام عیوب روی سقف و دیوار را به صورت تخصصی برطرف می‌کنند.

اجرای کار

در آخر هم کار و سفارش موردنظر مشتری، اجرا می‌گردد یعنی اگر سفارش مشتری نقاشی ساختمان باشد، سقف و دیوارها نقاشی می‌شوند یا اگر مشتری درخواست نصب کاغذ دیواری باشد، کاغذ دیواری روی دیوارها نصب می‌شود.

ارائه کارت گارانتی به کارفرما

پس از بسته شدن قرارداد، شرکت به کارفرما یک کارت گارانتی ارائه می‌کند و خدمات خود را تضمین می‌نماید. طبق این کارت، چنانچه شرکت پروژه را در تاریخ مقرر تحویل ندهد، بابت هر روز تاخیر، باید به کارفرما دیرکرد پرداخت کند.

همچنین در صورتی که به دلیل سهل انگاری تیم اجرایی، سقف یا دیوارها آسیب ببینند، شرکت به صورت رایگان آن را ترمیم می‌کند. مثلا خدمات نقاشی ساختمان این شرکت تا 6 سال گارانتی دارد. یعنی اگر در طی این 6 سال رنگ ساختمان به دلیل کم کاری نقاش رویال پینت دچار مشکل شود، شرکت بدون دریافت هزینه آن را ترمیم می‌کند.

محدوده فعالیت شرکت رویال پینت

نمونه کار شرکت رویال پینت

شرکت رویال پینت در شهر بزرگ تهران واقع شده است، در نتیجه کلیه شهروندان تهرانی که ساکن شمال، جنوب، شرق و غرب تهران هستند، می‌توانند از خدمات متنوع این شرکت بهره ببرند. همچنین لازم به ذکر است به دلیل نزدیک بودن شهرستان کرج به تهران، کلیه خدمات ساختمانی شرکت رویال پینت به ساکنین شهرستان کرج هم ارائه می‌گردد.

به طور کلی می‌توان گفت که کلیه شهروندان شهر بزرگ تهران و شهرستان کرج، تنها با مراجعه به سایت شرکت یا تماس تلفنی می‌توانند انجام پروژه ساختمانی خود را به شرکت رویال پینت سفارش دهند.

نحوه ثبت سفارش خدمات ساختمانی به شرکت رویال پینت

برای ثبت سفارش خدمات ساختمانی به شرکت رویال پینت، مشتریان فقط کافی است که وارد سایت رویال پینت شوند، سپس روی قسمت "مشاوره" کلیک کنند و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایند.

بعد از ثبت شدن اطلاعات، در اولین فرصت ممکن تیم پشتیبانی با مشتری تماس می‌گیرند و به او مشاوره ارائه می‌کنند. سپس سایر مراحل مربوط به پروژه مانند بررسی محل، عقد قرارداد، ارائه کارت گارنتی و… طی می‌شود.

نظر شما