شناسهٔ خبر: 66730199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار لرستان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه عمومی است

شفقت با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه عمومی است، گفت: توجه به این مهم در جامعه اسلامی یک ضرورت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از لرستان، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان امروز (شنبه) در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان لرستان اظهار داشت: دشمن در عرصه‌های مختلف با جمهوری اسلامی در حال جنگ است و پس از دوران دفاع مقدس جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل‌های جدید گسترش دهیم، افزود: نسل جوان باید از تمامی مشکلاتی که در قالب تحریم‌های مختلف توسط دشمنان از ابتدای انقلاب بر ما تحمیل شده، آگاه شوند.

شفقت آموزش و پرورش را مهم‌ترین رکن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نوجوانان دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و اقدامات بیش از گذشته شود.

استاندار لرستان با اشاره بله اینکه همه ما کارگزار نظام اسلامی هستیم، تصریح کرد: تک تک کارگزاران باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش و ادامه دهنده راه شهیدان باشیم، همچنین گسترش این فرهنگ نیازمند عزم همگانی است.

شفقت با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه عمومی است، خاطر نشان کرد: توجه به این مهم در جامعه اسلامی یک ضرورت است.
استاندار لرستان ادامه داد: با مطالعه وصیت نامه شهیدان در خواهیم یافت که کار کردن در کشور باید پیوست فرهنگی و ترویج فرهنگ شهادت را در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را با جدیت دنبال کنند، عنوان کرد: گزارش کار را در جلسات متعدد مرتبط با این فرهنگ دریافت خواهیم کرد.

استاندار لرستان گفت: برنامه‌های مرتبط با سالروز عملیات حاج عمران و آزادسازی خرمشهر در لرستان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و یکم و سوم خرداد ماه روز‌های مهمی در تقدیم نظام اسلامی ایران و روز‌های غرور ملی هستند.

استاندار لرستان با اشاره به جنایات اسرائیل ادامه داد: عمر رژیم صهیونسیتی درحال تمام شدن و این رژیم کودک کش از بین می‌رود، همگان شاهد بودند چگونه انتقام خون شهدای تروریستی کنسولگری ایران در سوریه گرفته و موجب خوشحالی آزادی خواهان جهان شد.

 انتهای پیام/

نظر شما