شناسهٔ خبر: 66730027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح ویژه برخورد پلیس با تخلفات موتورسیکلت سواران

رئیس پلیس راهور استان از اجرای طرح ویژه برخورد پلیس با تخلفات موتورسیکلت سواران خبر داد.

صاحب‌خبر -

اجرای طرح ویژه برخورد پلیس با تخلفات موتورسیکلت سواران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ حجت مشتاق درباره طرح پلیس راهور برای ساماندهی موتورسیکلت سواران گفت: تخلفات مربوط به موتورسیکلت سواران از جمله مواردی است که هم جان و سلامت خود این افراد را به خطر می اندازد و هم ممکن است  برای دیگر شهروندان نیز مشکلاتی را ایجاد کند 

وی با بیان اینکه در همین راستا  با تخلفاتی از جمله:حرکت درخلاف جهت خیابان، عدم استفاده از کلاه ایمنی، حرکت درپیاده‌رو، عبور از چراغ قرمز، همراه نداشتن مدارک، نداشتن و مخدوش بودن پلاک و حرکات مخاطره‌آمیز نظیر تک‌چرخ زدن و حرکات نمایشی و ....نقص,فنی چراغ ها .. . در این طرح بدون اغماض برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان تاکید کرد: این طرح  در راستای مطالبات مردمی به خاطر  انجام برخی از تخلفات و قانون گریزی از سوی برخی از موتور سیکلت سوارها می باشد که مردم و دیگر شهروندان در این زمینه دغدغه‌های دارند که به جا و به حق بوده و خواستار برخورد با این تخلفات هستند. در همین راستا نیز برخورد پلیس با این تخلفات  بدون اغماض خواهد بود.

سرهنگ مشتاق  خاطر نشان کرد: آمارها نشان می‌دهد که حدود یک  چهارم از جان باختگان حوادث ترافیکی  در معابر درون شهری استان آذربایجان غربی مربوط به راکبین و ترک نشینان  موتور سیکلت بوده  که پلیس, با احساس,مسئولیت درقبال  حفظ جان این افراد یک سری سختگیری‌ها را انجام می‌دهد.

نظر شما