شناسهٔ خبر: 66728339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات در سپاه خوی برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات در سپاه خوی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، با حضور سرهنگ پاسدار مصطفی آقائی فرمانده سپاه شهرستان خوی و حجت الاسلام شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این سپاه و پاسدار اسماعیل یوسفی مسئول روابط عمومی سپاه خوی و جمعی از خبرنگاران افتخاری مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات در این سپاه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مصطفی آقائی فرمانده سپاه شهرستان خوی در این جلسه که به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات روابط عمومی و خبرنگاران افتخاری اظهارداشت: روابط عمومی جزو وظایف مدیریتی بوده و اهمیت آن زمانی است که به نحو صحیح و درست انجام شود.

وی با اشاره به نقش مهم اطلاع رسانی به موقع فعالیت ها و اقدامات سپاه و بسیج تاکید کرد: اطلاع از فضای عمومی جامعه و همچنین ارائه دهندگان و گیرندگان خدمت یک تکلیف برای روابط عمومی است.

حجت الاسلام شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خوی ارزیابی وضعیت موجود جامعه و ارائه راهکار مناسب را از دیگر وظایف روابط عمومی دانست و تصریح کرد: آموزش عمومی و همگانی نیز از جمله موضوعاتی است که باید در روابط عمومی به آن توجه شود.

در پایان این جلسه از فعالین و خبرنگاران افتخاری و مسئول روابط عمومی سپاه شهرستان خوی با اهدای لوح تجلیل شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما