شناسهٔ خبر: 66728044 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جابه‌جایی بیش از ۱۷۹ هزار شرکت کننده در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با مترو تهران

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جابه‌جایی ۱۷۹ هزار و ۳۵۲ نفر از شرکت کنندگان در جشن بزرگ امام رضایی‌ها (ع) خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا محمدنژاد سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت امام هشتم (ع) گفت: در جشن بزرگ امام رضایی‌ها با آمادگی کامل کارکنان و به‌کارگیری تمامی امکانات، تلاش کردیم تا سرویس دهی مناسب و منظمی را به شهروندان در این اجتماع ارائه دهیم.

وی گفت: از ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه تا زمان پایان بهره برداری، در ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) ۸۴ هزار و ۸۵۸ نفر، ایستگاه بوستان لاله ۴ هزار و ۳۱۸ نفر، ایستگاه شهدای هفتم تیر۶۰ هزار و ۴۱۲ نفر، ایستگاه میدان جهاد ۶ هزار و ۹۹۱ نفر و ایستگاه تئاترشهر ۲۲ هزار و ۷۷۳ نفر به صورت رایگان جابه‌جا شدند. 

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به افزایش یک و نیم ساعته زمان بهره‌برداری افزود: با توجه به پایان ساعت بهره برداری از مترو در ساعت ۲۲، در این روز به منظور افزایش رفاه حال مسافران ساعت سرویس دهی در خطوط درون شهری تا ساعت ۲۳:۳۰ افزایش یافت تا جابه‌جایی شرکت کنندگان در این اجتماع تسهیل شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: در زمان برگزاری جشن با توجه به استقبال مسافری در مجموع ۸۴ حرکت فوق‌العاده به منظور جابه‌جایی سریع‌تر مسافران در خطوط درون شهری انجام شد.

نظر شما