شناسهٔ خبر: 66740629 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جابه‌جايي بيش از 179 هزار نفر از شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ امام رضايي ها با متروي تهران

صاحب‌خبر -
جابه‌جايي بيش از 179 هزار نفر از شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ امام رضايي ها با متروي تهران
خبرگزاری آریا - سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جابه‌جایی 179 هزار و 352 نفر از شرکت کنندگان در جشن بزرگ امام رضایی‌ها (ع) از طریق 5 ایستگاه مترو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، دکتر محمدنژاد ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت امام هشتم (ع) گفت: در جشن بزرگ امام رضایی‌ها با آمادگی کامل کارکنان و به‌کارگیری تمامی امکانات، تلاش کردیم تا سرویس دهی مناسب و منظمی را به شهروندان در این اجتماع ارائه دهیم.
وی گفت: از ساعت 16 روز جمعه 28 اردیبهشت ماه تا زمان پایان بهره برداری، در ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) 84 هزار و 858 نفر، ایستگاه بوستان لاله 4 هزار و 318 نفر، ایستگاه شهدای هفتم تیر60 هزار و 412 نفر، ایستگاه میدان جهاد 6 هزار و 991 نفر و ایستگاه تئاترشهر 22 هزار و 773 نفر به صورت رایگان جابه‌جا شدند.
سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به افزایش یک و نیم ساعته زمان بهره‌برداری افزود: با توجه به پایان ساعت بهره برداری از مترو در ساعت 22، در این روز به منظور افزایش رفاه حال مسافران ساعت سرویس دهی در خطوط درون شهری تا ساعت 23:30 افزایش یافت تا جابه‌جایی شرکت کنندگان در این اجتماع تسهیل شود.
محمدنژاد خاطرنشان کرد: در زمان برگزاری جشن با توجه به استقبال مسافری در مجموع 84 حرکت فوق‌العاده به منظور جابه‌جایی سریع‌تر مسافران در خطوط درون شهری انجام شد.
انتهای پیام/

نظر شما