شناسهٔ خبر: 66727484 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تأکید استاندار لرستان بر تهیه برش استانی طرح تحول آموزشی

استاندار لرستان گفت:برش استانی طرح تحول آموزشی در استان تهیه و در دسترس معلمان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان با بیان اینکه طرح های شهید باهنر و شهید رجابی دو طرح مهم و اساسی هستندکه باید در حوزه ی امور تربیتی تقویت شوند؛گفت:مسئولان باید طرح تحول آموزش کشوری  استانی  را به روز رسانی کنند و بر اساس آن برش استانی را تهیه و در دسترس معلمان قرار دهند. 
ابوطالب شفقت آموزش و پرورش را پایه اصلی زیر ساخت فکری و فرهنگی کشور عنوان کرد و افزود:فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی برای برگزاری مناسب امتحانات نهایی پیش رو با آموزش و پرورش همکاری کنند.
 برگزاری امتحانات نهایی مستلزم امکانات جدیدتری است که مدیران دستگاه‌هایی که از این امکانات بهره‌مند‌ند می بایست با مشورت فرمانداران تا پایان زمان برگزاری امتحانات تا حد امکان در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان هم گفت: ترقی دانش آموزان مرهون تلاش معلمان و سنگربانان تعلیم و  تربیت عنوان کرد و گفت: امتحانات نهایی در پایه ی دهم و یازدهم و دوازدهم از فردا آغاز می شود و همه ی زیر ساخت های  لازم برای  برگزاری امتحانات فراهم شده است .
یونس بهاروند افزود: دانش آموزانی که کارت ورود به جلسه ی امتحانات را نگرفته اند با مراجعه به مدرسه آن را دریافت کنند و یا با کارت شناسایی عکس دار و معرفی نامه ی مدرسه می توانند در امتحانات شرکت کنند.
 در آموزش و پرورش لرستان ۳۵۴ هزار دانش آموز  و ۲۷ هزار کادر اجرایی مشغول به فعالیت هستند .

<div id="video-display-embed-code_11127504"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4237735/11127504?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نظر شما