شناسهٔ خبر: 53834177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم

استاندار در پیامی روز معلم را به فرهنگیان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت لرستان تبریک گفت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزاری صداوسیمامرکزلرستان،استاندارلرستان در پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری، از فرهنگیان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت لرستان تجلیل کرد.

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

در بخشی از پیام آقای زیویار آمده است:"در تقویم انقلاب اسلامی ۱۲ اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری و روز معلم نامگذاری شده است .
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این استاد فرزانه که تمام عمر خود را وقف علم ،دانش و تربیت کرده و مصداق واقعی معلم و نماد تعلیم و تربیت اسلامی است روز معلم را به صاحبان خرد و اندیشه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

معلم به عنوان جانشین و ادامه دهنده راه اولیاء و اوصیاء و میراث دار پیامبران الهی است که هرگز نمی توان مقام و منزلت معلم را با عبارت‌های مادی توصیف و عظمت مقام شامخ معلم و اندیشه ورزی و تولید دانش و خرد را به تصویر کشید.

در ادامه پیام.استاندار لرستان آمده است:"اینجانب ضمن تبریک این مناسبت محضر همه فرهنگیان گرامی و دست اندر کاران تعلیم و تربیت امیدوارم قشر فرهنگی لرستان با تأسی از منویات مقام معظم رهبری و همکاری با سیاست‌های دولت در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین همواره در مسیر تعالی و رشد و بالندگی ایران اسلامی در پیشرفت و آبادانی استان لرستان و صیانت از تولیدات دانش‌بنیان و اشتغال آفرین ایفاگر نقشی موثر باشند".

نظر شما