شناسهٔ خبر: 66724277 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با حضور معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه؛

اولین کارگاه نقش هوش مصنوعی در ایمنی صنعت برگزار شد

با حضور معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه؛ معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه در اولین کارگاه نقش هوش مصنوعی در ایمنی صنعت بر ضرورت بهره مندی از هوش مصنوعی در پیشگیری از آسیب ها و خسارات در سازمان ها تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، اولین کارگاه نقش هوش مصنوعی در ایمنی صنعت با مشارکت معاونت های فن آوری اطلاعات و ارتباطات و ایمنی و اقدامات سپاه برگزار شد .

بنابراین گزارش سردار سرتیپ دوم امیرحسین عابد دوست معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه در این برنامه با اشاره به کارکردها و مزایای متعدد و تحولی هوش مصنوعی در حوزه های مختلف از جمله در حوزه ایمنی صنعت بر ضرورت حرکت به سوی بهره مندی از هوش مصنوعی تاکید و خاطر نشان کرد: با استفاده از هوش مصنوعی در سازمان ها و مراکز، می توان با شناسایی زمینه های آسیب ها و مخاطرات قبل از وقوع ، از خسارات و تلفات احتمالی پیشگیری کرد.

وی ادامه داد: همچنین با استفاده از ظرفیت های فن آوری هوش مصنوعی می توان نوع و سطح آسیب ها در فرآیندهای پرخطر را تشخیص داده و قبل از رسیدن به نقطه بحرانی و بروز حوادث ناگوار و جبران ناپذیر، نسبت به مهار و کنترل آنها اقدام کرد.

وی در پایان، با بیان اینکه با هوش مصنوعی می توان از طریق تجزیه و تحلیل پیش بینی ، تصمیمات بهتر و دقیق تری برای بهبود ایمنی و امنیت گرفت ، پیاده سازی ایمنی و امنیت مبتی بر هوش مصنوعی براساس نوع و سطح آسیب و تهدید، بمنظور افزایش هرچه بیشتر بهره وری و تسهیل در دستیابی به اهداف سازمانی را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما