شناسهٔ خبر: 66723703 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شمار شهدای غزه به 35هزار و 386 شهید رسید

رژیم اشغالگر طی 24 ساعت گذشته 9 جنایت مرتکب شد که طی آن 83 شهروند فلسطیی به شهادت رسیدند و 105 شهروند دیگر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که رژیم اشغالگر طی 24 ساعت گذشته 9 جنایت مرتکب شد که طی آن 83 شهروند فلسطیی به شهادت رسیدند و 105 شهروند دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه تأکید کرد که شمار شهدای تجاوز اسرائیل به نوار غزه از هفت اکتبر تا کنون به 35هزار و 386 شهید و شمار زخمی ها نیز به  79هزار و 366 نفر رسیده است.

در همین حال، وزارت اوقاف غزه در گزارشی اعلام کرد که در حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه ۶۰۴ مسجد به طور کامل تخریب شده است.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، در گزارش وزارت اوقاف غزه آمده است: موشک‌ها و بمب‌های رژیم اشغالگر، ۶۰۴ مسجد را به طور کامل و بیش از ۲۰۰ مسجد را به صورت جزئی تخریب کرده است.

وزارت اوقاف غزه افزوده است: رژیم اشغالگر ۶۰ قبرستان را نیز هدف قرار داده و نبش قبر کرده و پیکر بیش از یک هزار نفر از شهدا و اموات را ربوده و سلاخی کرده است.

این گزارش می‌افزاید که رژیم اشغالگر اسرائیلی ۱۵ مقر وابسته به وزارت اوقاف از جمله مقر اصلی این وزارتخانه، مقر رادیو قرآن، مدیریت اوقاف خان یونس و مرکز نگهداری اسناد و نسخ خطی این وزارتخانه را هم ویران کرده است.

در پایان این گزارش آمده است: شمار کارکنان وزارت اوقاف غزه که در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند، ۹۱ شهید است.

 پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

 

اخبار مرتبط

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما