شناسهٔ خبر: 66721749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ایمانیه: طرح توانمندسازی و درآمدزایی دهیاری ها اجرا می‌شود

استاندار فارس از عزم راسخ دولت به منظور محرومیت زدایی خبر داد و رسیدگی به روستاها و مناطق دورافتاده را از تکالیف مهم دستگاه اجرایی استان برشمرد. استاندار فارس از عزم راسخ دولت به منظور محرومیت زدایی خبر داد و رسیدگی به روستاها و مناطق دورافتاده را از تکالیف مهم دستگاه اجرایی استان برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمدهادی ایمانیه ضمن تبریک دهه کرامت اظهارداشت: در راستای طرح توانمندسازی و درآمدزاکردن روستاها تعدادی ماشین آلات سبک و سنگین به دهیاری های استان واگذار شد.
وی با تقدیر از تمامی دستگاه ها و مجموعه هایی که در راستای اجرای این طرح همکاری داشتند، اظهار داشت: طرح توانمند سازی و درآمدزاکردن روستاها با دستور وزیر کشور و به همت سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و پست بانک محقق شد.
او خاطرنشان کرد: یکی از راه های رسیدن به توسعه همه جانبه در روستاها تقویت منابع مالی دهیاران است و اجرای چنین طرح های درآمدزایی می تواند نقش ارزنده ای در این زمینه داشته باشد.
دکتر ایمانیه اظهار امیدواری کرد اجرای طرح های درآمدزایی و توانمندسازی به کاهش حاشیه نشینی در کلانشهرها و مهاجرت معکوس منجر شده و نقش اثرگذاری در ارتقا کیفیت زندگی روستاییان شریف استان فارس ایفا کند.

انتهای پیام 

نظر شما