شناسهٔ خبر: 66720474 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمایت یمنی‌ها از ملت فلسطین

جمعه هر هفته میلیون‌ها یمنی در بیش از ۱۰۰ میدان جمع می‌شوند تا حمایت خود را از مردم غزه نشان دهند.

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، جمعه هر هفته میلیون‌ها یمنی در بیش از ۱۰۰ میدان جمع می‌شوند. راهپیمایی این هفته ویژگی‌های زیادی داشت که یکی از آنها شور و شوق مردم برای گسترش مرحله چهارم عملیات نظامی بود که دبیرکل جنبش انصارالله یمن وعده آن را داده بود و نیرو‌های مسلح یمن آن را از زمان تشدید تجاوز رژیم صهیونیستی و آغاز حملات علیه رفح، اعلام کرد.
ملت یمن پس از هدف قرار گرفتن بیش از یکصد فروند کشتی آمریکایی، انگلیسی و رژیم صهیونیستی در دریای سرخ، دریای عرب، دریای مدیترانه و اقیانوس هند، همچنان به شکلی خستگی ناپذیر به مردم غزه می‌گوید شما تنها نیستید و این حمایت را با برگزاری تظاهرات گسترده نشان می‌دهد. فارغ التحصیلان دانشگاه‌های یمن نیز با لباس فارغ التحصیلی در این تظاهرات شرکت می‌کنند.
مردم یمن حضور خود را در میادین به منزله پیوستن عملی به محور مقاومت از لبنان تا عراق و ایران و همه جبهه‌ها برای حمایت از مقاومت فلسطین می‌دانند. گویا این میدان عرصه رقابتی در مسیر شرافت و افتخار است که همه آزادگان در آن حضور دارند.
حضور مردم در این میدان و دیگر میادین در سایر شهر‌های یمن به منظور حمایت از غزه و عملیات نظامی نیرو‌های مسلح یمن در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، هر هفته بیشتر می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_11126205"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4237385/11126205?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما