شناسهٔ خبر: 66719741 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

سردار فدوی: قدرت انقلاب اسلامی هر روز بالاتر رفته است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ‌هر روز قدرت انقلاب اسلامی بالاتر رفته و یک روز نبوده که کشور قدرتش از قبل کمتر باشد، اما دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای که در دست دارند، تصویر متفاوتی از ایران به دنیا مخابره می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران‌ در چهارمین یادواره شهدای روستای فشارک از توابع شهرستان کوهپایه استان اصفهان اظهار داشت: باید در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی عزممان را جزم کرده و پای کار جنگ اقتصادی و رسانه‌ای برویم تا در این جنگ هم موفق شویم.

بیشتربخوانید:

سردار فدوی: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اکنون ‌در اوج آمادگی قرار دارند

‌وی با بیان اینکه شهدا به جایی رسیده‌اند که بالاتر از آن مقامی نیست، افزود: طبق روایتی از معصومین، شهید می‌تواند دست همه ما را بگیرد و مراسم برای شهدا برای خود ما است و این معرفت خیلی مهم است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران‌ با بیان اینکه بیش از ۳ هزار مراسم برای شهدا برگزار شده و مردم معتقدند باید دائما مراسم شهدا را برگزار کنند، تصریح کرد: ‌دشمنان در این ۴۵ سال هیچ‌گاه از جنگ علیه ایران بازننشستند و پیروزی‌هایی که به دست آوردیم نه فقط به دلیل توان علمی و نظامی بلکه به واسطه کمک خداوند است.

وی با بیان اینکه مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه موارد مانند جنگ تحمیلی، حوادث کردستان و... انجام تکلیف کردند و این همه پیروزی به همین دلیل است، خاطرنشان کرد: ‌هر روز قدرت انقلاب اسلامی بالاتر رفته و یک روز نبوده که کشور قدرتش از قبل کمتر باشد، اما دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای که در دست دارند، تصویر متفاوتی از ایران به دنیا مخابره می‌کند.

سردار فدوی با تقدیر و تمجید از حضور مردم ایران در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها تاکید کرد: مردم پای کارهای سخت رفتند و پیروز شدند و اگر در موردی مشکلی داریم، به خاطر آن است که جدی پای کار حل آن نرفته‌ایم.

‌غزه نابودی اسرائیل را سرعت می‌بخشد

سیدمحمد حسینی مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس‌جمهور نیز در این یادواره با اشاره به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی که اقتدار، عزت، امنیت و صیانت از تمامیت ارضی ایران عزیز را بهمراه داشت، گفت: شکل گیری حزب الله لبنان، انتفاضه فلسطین، حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن و خلاصه ظهور جبهه قدرتمند مقاومت در منطقه حاصل و دستاورد خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

حسینی با اشاره به نسل‌کشی مردم بی‌پناه غزه در ۷ ماه و نیم گذشته توسط جلادان صهیونیستی که سبب بیداری وجدانهای بشری بویژه دانشجویان در سطح جهان شده، افزود: هر فرد با هر رنگ و زبان، دین و مذهب، قومیت و ملیت و نژاد بر اساس فطرت پاک انسانی خود وقتی سفاکی صهیونیست‌ها را می بیند، به ماهیت پلید اسرائیل و حامیانش پی می‌برد و نمی تواند ساکت باشد لذا اساتید و دانشجویان در آمریکا، اروپا، کانادا، استرالیا، ژاپن و دیگر کشورها هر چند که می‌دانند اعتراض به نسل کشی و شعار آزادی و رهایی فلسطین و توقف جنگ برایشان هزینه سنگینی دارد و چه بسا منجر به ضرب و شتم، بازداشت، تعلیق، اخراج و از دست دادن شغل شود، ساکت نمی نشینند و در صدها دانشگاه شاهد حرکتهای اعتراضی گسترده هستیم.

حسینی در خصوص پایان انحصار شبکه اطلاع رسانی و شکست رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در حوادث غزه خاطر نشان ساخت: هر چند که امپراتوری رسانه ای نظام سلطه می کوشد گزارشها و تحلیل های باب میل خود را منعکس و به افکار عمومی القاء کند ولی دسترسی جبهه مقاومت و طرفداران مردم غزه به فضای مجازی سبب شده که مردم جهان با واقعیت ها و ماهیت ددمنشانه‌ی رژیم صهیونیستی و حامیانش آشنا شده و به عنوان حامی مظلوم، خواهان توقف کشتار فلسطینی‌ها شوند.

حسینی در ادامه با اشاره به آیات متعدد قرآن پیرامون شهید با ذکر آیه « قیل ادخل الجنة قال یا لیت قومی یعلمون بما غفرلی ربی و جعلنی من المکرمین» مکرمت و جایگاه شهدا را در بهشت یادآور شد و خطاب به خانواده شهدا گفت: امام صادق (ع) فرموده اند که در روز قیامت شفاعت سه گروه پذیرفته می‌شود الانبیاء ثم العلماء ثم الشهداء و خوشا به سعادت شما و دوستان و هم رزمان شهدا که مشمول شفاعت آن عزیزان می شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه "شهدا سنگ نشانند که ره گم نشود"، اظهار داشت: شهدا بهترین الگو برای ما در کمالات انسانی نظیر ایمان، اخلاق، اخلاص، ایثار و شهادت، صبر و استقامت، ولایت پذیری و پای‌بندی به ارزش‌های متعالی هستند.

حسینی در پایان اضافه کرد: در آستانه سوم خرداد یاد شهدای عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر را گرامی می داریم که اگر فداکاری و جان فشانی رزمندگان اسلام و فرماندهی امام راحل نبود، مثل دوره قاجار و پهلوی که سلاطین بی کفایت بر کشور حاکم بودند و در عهدنامه گلستان که حدود ۲۱۰ سال قبل رخ داد و ترکمانچای و دیگر توافقات که سبب شد بخشهای وسیعی از شمال، جنوب، شرق و غرب کشور از سرزمین ایران بزرگ جدا شد و قلمرو ایران به کمتر از یک سوم دوقرن قبل رسید، این وضعیت دوباره تکرار می شد، اما دلاوری رزمندگان و شهدا سبب شد که یک وجب از خاک ایران کم نشود لذا ما همه مدیون رزمندگان هستیم.

اجرای سرود دانش آموزی، مداحی سلحشور ذاکر اهل بیت و تجلیل از خاواده های مکرم شهدا از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

در این یادواره از یادمان ۶۹ شهید روستای فشارک رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما