شناسهٔ خبر: 66717708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی:

شناسایی مقصران احتمالی سیلاب مشهد در دستور کار دستگاه قضایی است

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی: معاون دادستان مرکز خراسان رضوی در امور پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه گفت: شناسایی مقصران احتمالی سیلاب مشهد بر اساس کار کارشناسی، بازدیدهای میدانی و مستندات موجود و برخورد با آن‌ها در دستور کار دستگاه قضا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از مشهد، قاضی سیدهادی شریعت‌یار افزود: از همان ساعات اولیه حادثه معاونت پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه به منظور ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های خدمت‌رسان ورود کرد و دستورهای قضایی لازم در این خصوص صادر شد.

وی اضافه کرد: در خدمات‌رسانی به سیل زدگان در منطقه «سپاه» مشهد همه دستگاه‌ها به خصوص بسیج و سپاه پای کار بودند، ممکن است در ساعات اولیه وقوع حادثه نقص هایی در خدمت رسانی وجود داشته باشد، اما در مجموع اقدامات خوبی برای خدمت به شهروندان درگیر در این حادثه توسط دستگاه‌های مختلف انجام شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز خراسان رضوی ادامه داد: اقدامات کارشناسی و میدانی نیز برای شناسایی مقصران احتمالی حادثه در دست اقدام است.

دادسرای مرکز خراسان رضوی نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: از همان ساعات اولیه حادثه به معاونت حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی ماموریت داده شد تا در محل حضور پیدا کرده و در صورتی که نیاز به دستورات قضایی فوری جهت پیشبرد امور دستگاه‌های خدمات رسان یا رفع خطر از بناهای خطری و یا صدور دستور تخریب ابنیه به منظور عبور ایمن سیلاب باشد، دستورات قضایی به موقع و متناسب با اوضاع و احوال و در محل و به صورت میدانی صادر شود.

انتهای پیام/

نظر شما