شناسهٔ خبر: 68220775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دراگان اسکوچیچ:

جلوی حریف سرسختی بازی کردیم/ مهم بود که با برد شروع کنیم

سرمربی تراکتور تبریز با بیان اینکه بازی اول اهمیت زیادی داشت که با برد شروع کنیم، گفت: جلوی حریف سرسختی بازی می‌کردیم و شرایط آب و هوایی هم کار را برای ما بسیار سخت کرده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، دراگان اسکوچیچ شامگاه _جمعه بیست و ششم مرداد_ در نشست خبری بعد از دیدار مقابل تراکتور تبریز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسلماً بازی اول اهمیت زیادی داشت که با برد شروع کنیم و دلم می‌خواهد به تیمم تبریک بگویم؛ جلوی حریف سرسختی بازی می‌کردیم و شرایط آب و هوایی هم کار را برای ما بسیار سخت کرده بود؛ به طوری که می‌شود گفت در سونا بازی می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه در فرصت کوتاه حضور در رفسنجان همه تمرکزمان را برای بازی گذاشتیم، افزود: ما جلوی حریف سرسختی بازی می‌کردیم و تیم رفسنجان تیم باکیفیتی بود که ما را وادار کرد که عقب برویم؛ درخواست من نبود که بازیکنان تیم عقب بنشینند؛ البته جایی که حس کردم کنترل را روی بازی از دست می‌دهیم، تغییراتی دادیم تا بازی را تحت کنترل بگیریم.

سرمربی تراکتور تبریز با بیان اینکه در مقاطعی از بازی سعی کردیم بازی رو به جلو و به عمقی را نشان دهیم، تصریح کرد: در مواقعی مس رفسنجان کنترل بازی را به دست گرفت و هر دو تیم با هم رقابت می‌کردند؛ همیشه بازی اول بازی سختی است و جای بهبود در کار ما هست؛ از بازی و سه امتیازی که کسب کردیم، راضی هستم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پیرامون ورود VAR به ایران، خاطرنشان کرد: من فکر نمی‌کنم وجود VAR باعث تبعیض شود؛ امیدوارم به بهتر شدن کیفیت قضاوت‌ها هم کمک کند. امیدوارم VAR که به فوتبال ایران آمده است، به بهتر برگزار شدن و تمیزتر بازی شدن کمک کند و ناعدالتی در حق کسی پیش نیاید.

نظر شما