شناسهٔ خبر: 66715562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست اخلاق مدیران؛

مرکز پرتو درمانی یکی از نیاز‌های ضروری ایلام

خبرگزاری صدا و سیما

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ایجاد مرکز پرتو درمانی از نیازهای ضروری و مهم استان است.

صاحب‌خبر -
                                                                             مرکز پرتو درمانی یکی از نیاز‌های ضروری ایلام
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار در نشست اخلاق مدیران با بیان اینکه در استان مرکز پرتو درمانی وجود ندارد و مردم استرس زیادی را برای درمان می کشند اظهار داشت: بعضی از افرادی که در تصادفات جان باختند برای پرتو درمانی به استان‌های دیگر رفت و آمد داشتند، وجود مرکز پرتو درمانی در استان ضرورت است و مدیران متولی در این راستا باید همه تلاش خود را به‌کار گیرند.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه که مدیران در خدمت‌گذاری بی‌وقفه به مردم اهتمام داشته باشند، افزود: رفتار و کردار مدیران نظام اسلامی، در دین‌مداری مردم بسیار اثرگذار است.
 
امام جمعه ایلام همچنین با اشاره به اینکه موفق‌ترین مدیر مدیری است که کار به موقع انجام دهد یادآور شد: پیگیری کار‌ها و کار در زمان خود و کار امروز را به فردا واگذار نکردند، از مسائل مهم مدیران است.
 
وی با اشاره به اینکه بهترین وقت‌ها باید به نماز اختصاص داده شود، تصریح کرد: توجه مدیران به مقوله نماز اول وقت و سروقت حاضر شدن حائز اهمیت است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار اضافه کرد: مسأله مهم دیگر ارتباط با خدا است، هر چقدر مدیر قوی باشد نیاز ارتباط با خدا دارد، ارتباط با خدا باعث می‌شود مدیر به واسطه این ارتباط دقت بیشتری در پاسخگو بودن و امانتداری بیت المال داشته باشد.

نظر شما