شناسهٔ خبر: 66715214 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

لانتیموس با «انواع مهربانی» جشنواره کن را به وحشت انداخت

فیلم «انواع مهربانی» یورگوس لانتیموس با بازی اما استون در حالی در جشنواره کن به نمایش درآمد که با تشویق ۴.۵ دقیقه‌ای حضار همراه شد. فیلم «انواع مهربانی» یورگوس لانتیموس با بازی اما استون در حالی در جشنواره کن به نمایش درآمد که با تشویق ۴.۵ دقیقه‌ای حضار همراه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل گروه فرهنگ و هنر برنا؛ فیلم «انواع مهربانی» یورگوس لانتیموس با بازی اما استون شامگاه گذشته جشنواره فیلم کن را با مجموعه داستان‌هایی درباره فرقه‌های جنسی، آدم‌خواری و هرزگی عمومی به وحشت انداخت.

لانتیموس، ۴.۵ دقیقه مورد تشویق قرار گرفت و کارگردان و بازیگرانش از جمله جسی پلمونز، ویلم دافو، مارگارت کوالی، هونگ چاو و جو آلوین در حالی که تشویق‌ها همچنان ادامه داشت، آنجا را ترک کردند. یکی از نکات عجیب ترک ناگهانی سالن نمایش توسط لانتیموس بود، وی پس از پایان تشویق حضار، با تماشاگران صحبت نکرد.

«انواع مهربانی» سه داستان متمایز را روایت می‌کند که در آن اعضای بازیگر نقش‌های مختلفی را بازی می‌کنند

این فیلم، مانند بسیاری از پیشنهاد‌های آوانگارد لانتیموس، مملو از پیچش‌های داستانی و همچنین لحظاتی ظالمانه است و همچنین انبوهی از مثله کردن‌ها و خشونت‌های گرافیکی که ممکن است باعث ناراحتی افراد بد شود. طنز پوچ‌گرایانه لانتیموس در هم آمیخته است.

لانتیموس با کاخ جشنواره‌ها غریبه نیست، زیرا پیش از این فیلم‌هایی مانند «خرچنگ» و «کشتن گوزن مقدس» را در جشنواره کن به نمایش گذاشته بود. با این حال، پیشنهاد‌های اخیر او، مانند «محبوب» و «بیچارگان»، هر دو در جشنواره فیلم ونیز حضور داشتند که به عنوان سکوی پرتابی برای اجرای موفق فصل جوایز آنها عمل کرد. سرچ لایت پیکچرز که هر دوی این فیلم‌ها را اکران کرد، «انواع مهربانی» را در ۲۱ ژوئن اکران خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما