شناسهٔ خبر: 66714802 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خط‌کشی ۳۸۰ هزار متر از معابر بزرگراهی و مسیر‌های بی. آر. تی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اجرای عملیات خط‌کشی محوری معابر بزرگراهی و مسیر‌های بی. آر. تی به طول ۳۸۰ هزار مترطول خبر داد.

صاحب‌خبر -

شهریار افندیزاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران گفت: به منظور ایجاد ایمنی بیشتر در رفت و آمد خودروها، آرام‌سازی ترافیک، افزایش دید رانندگان و جلوگیری از تصادفات احتمالی، طی بازه زمانی ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا نیمه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، بیش از ۳۸۰ هزار مترطول از معابر بزرگراهی و مسیر‌های بی. آر. تی خط‌کشی شد.

 افندیزاده با اشاره به نقش موثر خط‌کشی محوری و آشکارسازی خطوط در کاهش مخاطرات، امنیت و ایمنی شهروندان تصریح کرد: در همین راستا، خط‌کشی محوری اعم از خطوط ممتد سفید، زرد و منقطع، به میزان ۲۹۵ هزار مترطول از معابر بزرگراهی در بزرگراه‌های آزادگان، شهید زین‌الدین، شهید همت، آل‌احمد، بعثت، فضل‌الله نوری، شهید باکری، آیت الله هاشمی رفسنجانی، شهید تندگویان و خیابان شهید رجایی انجام شده است.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران همچنین از استمرار اجرای خط‌کشی محوری در مسیر‌های بی. آر. تی در بزرگراه‌های تهران خبر داد و افزود: ۸۵ هزار مترطول از مسیر‌های اتوبوس‌های تندرو در بزرگراه‌های شهید چمران، امام علی (ع)، بعثت و شهید نواب صفوی هم خط‌کشی شده که  امیدواریم با اجرای این عملیات و همراهی شهروندان، شاهد بهبود انضباط ترافیکی و کاهش مشکلات تردد در سطح شهر تهران باشیم.

 افندیزاده با تأکید بر اهمیت خط‌کشی‌ها به‌عنوان زبان هدایت و نماد نظم و مقررات ترافیکی در پایتخت خاطرنشان کرد: علاوه بر خط‌کشی معابر و خط‌کشی ویژه ایستگاه‌های اتوبوس، اجرای خط‌کشی و تهیه و نصب تجهیزات سرجناغی‌ها و مسیر‌های اضطراری، به میزان ۷هزار و ۴۷ مترمربع بستر سرد و ۲هزار و‌۳۴۳ مترمربع بستر دوجزئی نیز اجرا شده است.

 مدیرعامل‌سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ادامه عملیات خط‌کشی و آشکارسازی خطوط در مناطق مختلف شهر تهران، برای رضایتمندی بیشتر شهروندان و روان‌سازی ترافیکی در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران قرار دارد.

نظر شما