شناسهٔ خبر: 68287826 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

بارش ها تا پایان هفته در این استان ها تشدید می شود

تحریریه جهان صنعت نیوز

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها در نواحی جنوب و جنوب غرب کشور به ویژه در استان‌های بوشهر و سیستان و بلوچستان تا پایان هفته تشدید می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس عمومی جهان صنعت نیوز، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امشب شاهد کاهش دمای هوا در برخی از نقاط کشور خواهیم بود. وی گفت: فردا چهارشنبه بارش در برخی نقاط هرمزگان، فارس، نیمه جنوبی و غرب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، شدت بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین گستره بارش امشب و فردا چهارشنبه در مناطقی از بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب یزد و جنوب اصفهان را در برمی گیرد.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی توضیح داد: از پنجشنبه تا شنبه مناطقی از کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهار محال و بختیاری، شرق خوزستان و جنوب اصفهان را نیز فرا خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: امشب و فردا در دامنه ها و ارتفاعات واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی بیان کرد: همچنین امشب و فردا در برخی مناطق شرق، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز غرب و جنوب غرب شاهد خیزش گردوخاک خواهیم بود.

او اظهار کرد: روز پنجشنبه و جمعه در نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود. طی سه روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما