شناسهٔ خبر: 66713795 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری آیین تجلیل از برترین‌های فوتبال اصفهان

مراسم اختتامیه لیگ‌ها و تجلیل از فعالان حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان اصفهان در ورزشگاه ۲۲ بهمن برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 رئیس هیات فوتبال استان اصفهان در حاشیه این مراسم گفت:  این مراسم اختتامیه مسابقات ۱۴۰۲-۱۴۰۳ فوتبال اصفهان بود  و در خلال آن از داوران، مدرسان، مربیان و تیم‌ها اجلیل شد.

علی طاهری افزود: جامعه  هیات فوتبال بسیار گسترده است و به همین دلیل استانداردسازی سطح فوتبال استان کار سختی است و تا رسیدن به سطح مطلوب فاصله داریم.

او  تصریح کرد: فوتبال اصفهان تنها منحصر به سپاهان، ذوب‌آهن و یا گیتی‌پسند نیست و باید سطح زیرساخت‌ها و سخت‌افزار‌های موجود در استان تقویت شود؛ در بحث زیرساخت‌ها خیلی مشکل داریم.

رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان گفت: به ویژه در لیگ و دسته‌ های  پایین‌تر که تعداد نماینده‌ها زیاد نیست و رسیدن به سطح مطلوب و استاندارد، زمان‌بر است و تلاش می‌کنیم که با کمک همه فعالان فوتبال استان این معضل را حل کنیم.

 وی ادامه داد: سرآمد بودن اصفهان در فوتبال نباید تنها در سطح شعار بماند و تلاش ما بر این است که همه زیرمحموعه‌های هیأت از فوتبال و فوتسال گرفته تا فوتبال ساحلی در هر دو بخش بانوان و آقایان مدنظر قرار بگیرد و به اهداف‌مان برسیم.

رئیس هیأت فوتبال گفت: امسال مدیران دکتر تامین به خاطر مشکلاتی که وجود داشت، از ادامه کار دلسرد شده بود، اما با صحبت‌هایی که انجام شده قرار است مشکل زمین تا ۲ یا ۳ ماه آینده با کمک اعضای شورای شهر و شهرداری حل شود.

 وی افزود: بخش خصوصی نیاز به دیده شدن دارد و باید در بخش رسانه مورد حمایت قرار بگیرند و اگر بتوانیم در مرکز استان زیرساخت لازم را فراهم کنیم، اتفاق خوبی خواهد افتاد و به نظرم مشکل زمین تا ۳ ماه آینده حل خواهد شد و دکتر تامین برای نیم‌فصل دوم دیگر مشکل زمین نخواهد داشت.

 طاهری با اشاره به اینکه ۵ ماه دیگر تا پایان دوره‌اش در ریاست هیات زمان دارد، گفت: ما زمانی که مسؤولیت هیات را بر عهده گرفتیم، کرونا در کشور شیوع داشت و حدود یکسال و نیم زمان برد که این اپیدمی را پشت سر بگذاریم و در این مدت هم چهار بار ریاست فدراسیون تغییر کرد و اساسنامه فدراسیون باید تصویب می‌شد، با این حال تلاش کردیم که جوابگوی جامعه فوتبال باشیم.

در این آیین از علی نادری، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، مسعود یوسف ملی‌پوش فوتسال، فاطمه عادلی، هاجر دباغی، گلنوش خسروی و سمیه شهبازی در فوتبال بانوان  تجلیل شد.

 

نظر شما