شناسهٔ خبر: 66712875 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

خوشحالم که نکونام دست روی من گذاشت | مذاکره جدی برای بازگشت من به استقلال انجام شد

هافبک سابق استقلال گفت: بازی در تیم بزرگ به گونه‌ای است که باید از همه نظر آماده باشی

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین فرشید باقری هافبک مرکزی تیم مس رفسنجان درباره شرایطش برای لیگ فصل بعد و حضور دوباره‌اش در استقلال گفت: پیشنهادی جدی داشتم و صحبت هم داشتیم که دوباره برگردم ولی در مقطعی هم خودم سعی داشتم از استقلال دور شوم. فضای ذهنی من گونه‌ای بود که نمی‌توانستم جو استقلال را تحمل کنم.

او ادامه داد: بازی در تیم بزرگ به گونه‌ای است که باید از همه نظر آماده باشی. ما ۵ فصل در استقلال بودیم و هوادار قهرمانی می‌خواست و به حق می‌شد که قهرمان شویم ولی جدایی مربی و بازیکن به ما آسیب می‌زد ولی چون فشار زیادی روی ما بود، ترجیحم دوری بود. فوتبالیست اول از همه باید ذهن آرام داشته باشد.

هافبک فعلی تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد: خوشحالی من این است که آقای نکونام از بهترین هافبک‌های تاریخ ایران دست روی فرشید باقری گذاشته. هوادار توپ را می‌بیند اما مربی فضای بازی را و اینکه او روی من دست می‌گذارد حس خوبی به من می‌دهد. محرم نوید کیا از برترین هافبک‌های فوتبال ایران بوده و زمانی که من را قبول دارد، حس خوبی است.
وی افزود: شرایط استقلال گونه‌ای بود که حس می‌کردم می‌توانم کمک کنم ولی قسمت نبود. هر زمان که احساس کنم می‌توانم کمک کنم در خدمت هستم. من یک سال دیگر هم قرارداد دارم. درباره آینده هیچ خبری ندارم و باید دید چه پیش می‌آید.

نظر شما